19-10-2020 19:45
Witam Wszystkich,
Mam taki problem - po wysłaniu prośby o przelew (z telefonu Huawei Mate20 lite - Android, zarówno z konta ING jak i np. mBank) do mojej żony (tel. Samsung), niezależnie od kwoty - kiedy ona otwiera ta prośbę w aplikacji ING po swojej stronie, i dochodzi do momentu potwierdzenia - przy ostatnim kroku - akceptacji - aplikacja się wysypuje i zamyka. Co ciekawe, dokładnie tak samo to wygląda w drugą stronę kiedy ona ze swojego konta ING i telefonu wysyła mi prośbę o przelew na ING.
Czy ktoś miał podobne problemy?
Fakt że dzieje się to z aplikacją na różnych telefonach, dwóch różnych osób, i przy prośbach z różnych banków, wskazuje dla mnie na problem z aplikacją. Dodam że oboje prze-instalowaśmy aplikacje, ale nic nie pomaga, oba numery są dodane do BLIk itp.
Dziękuje
20-10-2020 20:46
Dziękujemy, że nam to zgłaszasz. Znamy ten problem Pracujemy nad jego rozwiązaniem.
20-10-2020 21:22
Dziękuje za odpowiedź, czy jest znany chociaż przybliżony termin rozwiązania?
Zakładam że problem jest dużo szerszy skoro jest Państwu znany, a nie ukrywam - dość mocno frustrujący, to jedna z bazowych funkcjonalności.
Pozdrawiam
21-10-2020 21:02
Niestety nie wiemy jeszcze ile to potrwa
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024