Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Witam Wszystkich,

 

Mam taki problem - po wysłaniu prośby o przelew (z telefonu Huawei Mate20 lite - Android, zarówno z konta ING jak i np. mBank) do mojej żony (tel. Samsung), niezależnie od kwoty - kiedy ona otwiera ta prośbę w aplikacji ING po swojej stronie, i dochodzi do momentu potwierdzenia - przy ostatnim kroku - akceptacji - aplikacja się wysypuje i zamyka. Co ciekawe, dokładnie tak samo to wygląda w drugą stronę kiedy ona ze swojego konta ING i telefonu wysyła mi prośbę o przelew na ING.


Czy ktoś miał podobne problemy?

 

Fakt że dzieje się to z aplikacją na różnych telefonach, dwóch różnych osób, i przy prośbach z różnych banków, wskazuje dla mnie na problem z aplikacją. Dodam że oboje prze-instalowaśmy aplikacje, ale nic nie pomaga, oba numery są dodane do BLIk itp.

 

Dziękuje

Odpowiedz
0 Lajków
shemeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-07-2018
Wiadomość 1 z 4 (7 055 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękujemy, że nam to zgłaszasz. Znamy ten problem Emotikon: Smutny Pracujemy nad jego rozwiązaniem. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 012 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Dziękuje za odpowiedź, czy jest znany chociaż przybliżony termin rozwiązania?

 

Zakładam że problem jest dużo szerszy skoro jest Państwu znany, a nie ukrywam - dość mocno frustrujący, to jedna z bazowych funkcjonalności. 

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
shemeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
24-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (7 008 wyświetleń)

Re: Prośba o przelew BLIK - crash alikacji (różne modele tel/banki)

Niestety nie wiemy jeszcze ile to potrwa Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (6 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy