10-10-2020 16:21
Witam,
Otrzymałem przelew który został skategoryzowany przez algorytm banku automatycznie jako kategoria "nie analizuj" i nie da się tego zmienić.
Kiedy próbuję zmienić tą kategorię - zarówno w aplikacji mobilnej jak i internetowej - otrzymuję błąd "wystąpił błąd, nie udało się zapisać kategorii".
Czy można jakoś to rozwiązać?
Pozdrawiam
11-10-2020 16:44
Sprawdź proszę czy kłopot ze zmianą kategoryzacji pojawi się również jak skorzystasz z innej przeglądarki. Jeśli nadal nie będzie możliwa zmiana, to napisz do nas w tej kwestii przez Moje ING na czacie. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00. Możesz również skorzystać z naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 (jest ona czynna całą dobę)
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Sprecyzuję Chciałabym zawnioskować o wypłatę drugiej transzy kredytu ale według kosztorysu mogę wykazać około 70% wykorzystania środków z pierwszej transzy. Po pros
Nie wspomniałeś w swojej wiadomości, jaki typ transakcji wykonujesz, na przykład: przelew, płatność kartą.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Jesteśmy dostęp
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |