10-10-2020 21:36
11-10-2020 21:22
@Basiekx3 przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojego konta. Proszę odezwij się w tej sprawie do nas na czacie w Moim ING (czat jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00) lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |