15-10-2020 08:47
Dzień dobry,
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem do mojego, otóż do zeszłego tygodnia podczas płacenia za zakupy w aplikacji Allegro na Androidzie i wyborze płatności jako Google Pay otrzymywałem dwa sms-y z kodami do płatności. Nigdy nie wiedziałem, który jest prawidłowy. Teraz po zmianie na potwierdzanie w aplikacji mobilnej wydaje się że jest podobnie, ponieważ wybór powiadomienia push kieruje do autoryzacji i raz transakcja zostaje potwierdzona innym otrzymuje się błąd.
Zdarza się że muszę rezygnować z tego typu płatności na rzecz BLIK-a, co moim zdaniem nie jest wygodne i też nie zawsze działa prawidłowo.
Proszę o informację czy otrzymaliście już takie zgłoszenia, czy mój przypadek jest indywidualny.
Oczywiście chodzi mi o zabezpieczenie 3D secure i obsługę płatności przez Pay You, które obsługuje Allegro przy tego typu transakcjach.
16-10-2020 13:47
Dzień dobry,
faktycznie jest to dziwna sprawa, że otrzymywałeś dwa kody SMS do potwierdzenia płatności. Jednak może to być także błąd po stronie agenta.
Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Przyjmiemy zgłoszenie.
Jeśli to nie kłopot, to wróć do nas z informację o numerze sprawy.
Przekażemy prośbę do odpowiedniego zespołu o zajęcie się sprawą.
Dzisiaj wieczorem wpłacając środki w bankomacie w Katowicach na Pl. Gwarków 1 bankomat najpierw zaczął liczenie banknotów, po czym pojawił się komunikat o awarii, a wszystkie wpłacane banknoty zostały
... 12-09-2024Możliwość złożenia wniosku zależy od wielu czynników. Jeśli spłaciłeś już pożyczkę, która była restrukturyzowana i dostałeś decyzję negatywną, to możesz złożyć dyspozycję z prośbą o wyjaśnienie tej de
... 12-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |