Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Konto za granicą
16-10-2020 01:19
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam problem z zapłaceniem za produkt z polskiej strony internetowej. Mieszkam w Holandii i posiadam konto w ing bank. Dlaczego płacenie przez paypal nie jest tak popularne?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-10-2020 11:22
Re.: Konto za granicą
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli płacisz kartą i nie udaje Ci się zapłacić, to na początek sprawdź proszę czy masz ustawione Limity transakcyjne. Zrobisz to wchodząc na swój profil - Ustawienia - Limity - Limity dla kart. Sprawdź czy przy swojej karcie masz ustawione limity do płatności w internecie. Jeśli pomimo ustalonego limitu nie możesz zapłacić, to zadzwoń na naszą infolinię kart (+48 32 357 00 12) lub napisz na czacie po zalogowaniu do Moje ING (czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00). Sprawdzimy skąd może wynikać taki kłopot.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomość 2 z 2
(2 069 wyświetleń)