Płatności

Odpowiedz

Odrzucona transakcja - płatność telefonem (błąd autoryzacji)

[ Edytowane ]

Zdarzyło mi się to dziś drugi raz, poprzedni około miesiąca temu podczas płacenia za zakupy (poniżej 100 zł). Zawsze starczało tylko odblokowanie telefonu czytnikiem linii papilarnych, bo podkreślam, że kilkadziesiąt innych razy płatność przebiegała bezproblemowo. W tych 2 przypadkach kolejne próby nadal powodowały ten sam błąd. Dopiero połączenie się z internetem + otwarcie aplikacji ING rozwiązywało problem i transakcja się udała. Nie wiem, czy wystarczyło samo połączenie z internetem i czy dodatkowo potrzebne było otwarcie aplikacji, ale nie będę denerwował kasjerki i ludzi w kolejce przeprowadzając testy. Bardzo cenię sobie wygodę płatności telefonem i chciałbym, żeby te płatności były niezawodne, bez niespodziewanych incydentów.

Odpowiedz
0 Lajków
Taisho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 108 wyświetleń)

Re: Odrzucona transakcja - błąd autoryzacji podczas płatności telefonem

Standardowo połączenie z internetem czy logowanie do aplikacji nie jest potrzebne przy płatnościach telefonem, jednak co jakiś czas, ze względów bezpieczeństwa możemy Cię poprosić o zalogowanie się do aplikacji Moje ING mobile. Nie jest to błąd Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 037 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Witam,
Wpłatomat podczas wpłaty 5k przyjął pieniądze i wyłączył się.
Reklamacja zgłoszona od razu 112415/112025
Proszę o przyśpieszenie reklamacji, pilnie potrzebuję tej gotówki do opłat.

17-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Dziękuję za odpowiedź. Oferta była tylko dostępna w piątek więc nie ma sensu abym się kontaktowała w tej sprawie.

16-11-2025
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

16-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy