Płatności

Odpowiedz

Odrzucona transakcja - płatność telefonem (błąd autoryzacji)

[ Edytowane ]

Zdarzyło mi się to dziś drugi raz, poprzedni około miesiąca temu podczas płacenia za zakupy (poniżej 100 zł). Zawsze starczało tylko odblokowanie telefonu czytnikiem linii papilarnych, bo podkreślam, że kilkadziesiąt innych razy płatność przebiegała bezproblemowo. W tych 2 przypadkach kolejne próby nadal powodowały ten sam błąd. Dopiero połączenie się z internetem + otwarcie aplikacji ING rozwiązywało problem i transakcja się udała. Nie wiem, czy wystarczyło samo połączenie z internetem i czy dodatkowo potrzebne było otwarcie aplikacji, ale nie będę denerwował kasjerki i ludzi w kolejce przeprowadzając testy. Bardzo cenię sobie wygodę płatności telefonem i chciałbym, żeby te płatności były niezawodne, bez niespodziewanych incydentów.

Odpowiedz
0 Lajków
Taisho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 043 wyświetleń)

Re: Odrzucona transakcja - błąd autoryzacji podczas płatności telefonem

Standardowo połączenie z internetem czy logowanie do aplikacji nie jest potrzebne przy płatnościach telefonem, jednak co jakiś czas, ze względów bezpieczeństwa możemy Cię poprosić o zalogowanie się do aplikacji Moje ING mobile. Nie jest to błąd Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 972 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. 

20-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny staż pracy

Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem Emotikon: Szczęśliwy 

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz

...

20-04-2024
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy