Płatności

Odpowiedz

Odrzucona transakcja - płatność telefonem (błąd autoryzacji)

[ Edytowane ]

Zdarzyło mi się to dziś drugi raz, poprzedni około miesiąca temu podczas płacenia za zakupy (poniżej 100 zł). Zawsze starczało tylko odblokowanie telefonu czytnikiem linii papilarnych, bo podkreślam, że kilkadziesiąt innych razy płatność przebiegała bezproblemowo. W tych 2 przypadkach kolejne próby nadal powodowały ten sam błąd. Dopiero połączenie się z internetem + otwarcie aplikacji ING rozwiązywało problem i transakcja się udała. Nie wiem, czy wystarczyło samo połączenie z internetem i czy dodatkowo potrzebne było otwarcie aplikacji, ale nie będę denerwował kasjerki i ludzi w kolejce przeprowadzając testy. Bardzo cenię sobie wygodę płatności telefonem i chciałbym, żeby te płatności były niezawodne, bez niespodziewanych incydentów.

Odpowiedz
0 Lajków
Taisho
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 433 wyświetleń)

Re: Odrzucona transakcja - błąd autoryzacji podczas płatności telefonem

Standardowo połączenie z internetem czy logowanie do aplikacji nie jest potrzebne przy płatnościach telefonem, jednak co jakiś czas, ze względów bezpieczeństwa możemy Cię poprosić o zalogowanie się do aplikacji Moje ING mobile. Nie jest to błąd Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 362 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy