16-10-2020 01:19
18-10-2020 11:22
Jeśli płacisz kartą i nie udaje Ci się zapłacić, to na początek sprawdź proszę czy masz ustawione Limity transakcyjne. Zrobisz to wchodząc na swój profil - Ustawienia - Limity - Limity dla kart. Sprawdź czy przy swojej karcie masz ustawione limity do płatności w internecie. Jeśli pomimo ustalonego limitu nie możesz zapłacić, to zadzwoń na naszą infolinię kart (+48 32 357 00 12) lub napisz na czacie po zalogowaniu do Moje ING (czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00). Sprawdzimy skąd może wynikać taki kłopot.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |