16-10-2020 01:19
18-10-2020 11:22
Jeśli płacisz kartą i nie udaje Ci się zapłacić, to na początek sprawdź proszę czy masz ustawione Limity transakcyjne. Zrobisz to wchodząc na swój profil - Ustawienia - Limity - Limity dla kart. Sprawdź czy przy swojej karcie masz ustawione limity do płatności w internecie. Jeśli pomimo ustalonego limitu nie możesz zapłacić, to zadzwoń na naszą infolinię kart (+48 32 357 00 12) lub napisz na czacie po zalogowaniu do Moje ING (czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00). Sprawdzimy skąd może wynikać taki kłopot.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |