15-10-2020 08:47
Dzień dobry,
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem do mojego, otóż do zeszłego tygodnia podczas płacenia za zakupy w aplikacji Allegro na Androidzie i wyborze płatności jako Google Pay otrzymywałem dwa sms-y z kodami do płatności. Nigdy nie wiedziałem, który jest prawidłowy. Teraz po zmianie na potwierdzanie w aplikacji mobilnej wydaje się że jest podobnie, ponieważ wybór powiadomienia push kieruje do autoryzacji i raz transakcja zostaje potwierdzona innym otrzymuje się błąd.
Zdarza się że muszę rezygnować z tego typu płatności na rzecz BLIK-a, co moim zdaniem nie jest wygodne i też nie zawsze działa prawidłowo.
Proszę o informację czy otrzymaliście już takie zgłoszenia, czy mój przypadek jest indywidualny.
Oczywiście chodzi mi o zabezpieczenie 3D secure i obsługę płatności przez Pay You, które obsługuje Allegro przy tego typu transakcjach.
16-10-2020 13:47
Dzień dobry,
faktycznie jest to dziwna sprawa, że otrzymywałeś dwa kody SMS do potwierdzenia płatności. Jednak może to być także błąd po stronie agenta.
Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Przyjmiemy zgłoszenie.
Jeśli to nie kłopot, to wróć do nas z informację o numerze sprawy.
Przekażemy prośbę do odpowiedniego zespołu o zajęcie się sprawą.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |