15-10-2020 08:47
Dzień dobry,
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem do mojego, otóż do zeszłego tygodnia podczas płacenia za zakupy w aplikacji Allegro na Androidzie i wyborze płatności jako Google Pay otrzymywałem dwa sms-y z kodami do płatności. Nigdy nie wiedziałem, który jest prawidłowy. Teraz po zmianie na potwierdzanie w aplikacji mobilnej wydaje się że jest podobnie, ponieważ wybór powiadomienia push kieruje do autoryzacji i raz transakcja zostaje potwierdzona innym otrzymuje się błąd.
Zdarza się że muszę rezygnować z tego typu płatności na rzecz BLIK-a, co moim zdaniem nie jest wygodne i też nie zawsze działa prawidłowo.
Proszę o informację czy otrzymaliście już takie zgłoszenia, czy mój przypadek jest indywidualny.
Oczywiście chodzi mi o zabezpieczenie 3D secure i obsługę płatności przez Pay You, które obsługuje Allegro przy tego typu transakcjach.
16-10-2020 13:47
Dzień dobry,
faktycznie jest to dziwna sprawa, że otrzymywałeś dwa kody SMS do potwierdzenia płatności. Jednak może to być także błąd po stronie agenta.
Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Przyjmiemy zgłoszenie.
Jeśli to nie kłopot, to wróć do nas z informację o numerze sprawy.
Przekażemy prośbę do odpowiedniego zespołu o zajęcie się sprawą.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |