15-10-2020 08:47
Dzień dobry,
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem do mojego, otóż do zeszłego tygodnia podczas płacenia za zakupy w aplikacji Allegro na Androidzie i wyborze płatności jako Google Pay otrzymywałem dwa sms-y z kodami do płatności. Nigdy nie wiedziałem, który jest prawidłowy. Teraz po zmianie na potwierdzanie w aplikacji mobilnej wydaje się że jest podobnie, ponieważ wybór powiadomienia push kieruje do autoryzacji i raz transakcja zostaje potwierdzona innym otrzymuje się błąd.
Zdarza się że muszę rezygnować z tego typu płatności na rzecz BLIK-a, co moim zdaniem nie jest wygodne i też nie zawsze działa prawidłowo.
Proszę o informację czy otrzymaliście już takie zgłoszenia, czy mój przypadek jest indywidualny.
Oczywiście chodzi mi o zabezpieczenie 3D secure i obsługę płatności przez Pay You, które obsługuje Allegro przy tego typu transakcjach.
16-10-2020 13:47
Dzień dobry,
faktycznie jest to dziwna sprawa, że otrzymywałeś dwa kody SMS do potwierdzenia płatności. Jednak może to być także błąd po stronie agenta.
Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Przyjmiemy zgłoszenie.
Jeśli to nie kłopot, to wróć do nas z informację o numerze sprawy.
Przekażemy prośbę do odpowiedniego zespołu o zajęcie się sprawą.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |