15-10-2020 08:47
Dzień dobry,
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem do mojego, otóż do zeszłego tygodnia podczas płacenia za zakupy w aplikacji Allegro na Androidzie i wyborze płatności jako Google Pay otrzymywałem dwa sms-y z kodami do płatności. Nigdy nie wiedziałem, który jest prawidłowy. Teraz po zmianie na potwierdzanie w aplikacji mobilnej wydaje się że jest podobnie, ponieważ wybór powiadomienia push kieruje do autoryzacji i raz transakcja zostaje potwierdzona innym otrzymuje się błąd.
Zdarza się że muszę rezygnować z tego typu płatności na rzecz BLIK-a, co moim zdaniem nie jest wygodne i też nie zawsze działa prawidłowo.
Proszę o informację czy otrzymaliście już takie zgłoszenia, czy mój przypadek jest indywidualny.
Oczywiście chodzi mi o zabezpieczenie 3D secure i obsługę płatności przez Pay You, które obsługuje Allegro przy tego typu transakcjach.
16-10-2020 13:47
Dzień dobry,
faktycznie jest to dziwna sprawa, że otrzymywałeś dwa kody SMS do potwierdzenia płatności. Jednak może to być także błąd po stronie agenta.
Prosimy, napisz do nas w tym temacie na czacie w Moim ING lub w aplikacji mobilnej. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Przyjmiemy zgłoszenie.
Jeśli to nie kłopot, to wróć do nas z informację o numerze sprawy.
Przekażemy prośbę do odpowiedniego zespołu o zajęcie się sprawą.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |