10-10-2020 21:36
11-10-2020 21:22
@Basiekx3 przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojego konta. Proszę odezwij się w tej sprawie do nas na czacie w Moim ING (czat jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00) lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |