10-10-2020 21:36
11-10-2020 21:22
@Basiekx3 przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojego konta. Proszę odezwij się w tej sprawie do nas na czacie w Moim ING (czat jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00 oraz w soboty 8:00 - 22:00) lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji ![]()
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |