Odpowiedz

Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
W zeszłym tygodniu dokonałem dwóch płatności zbliżeniowych na kwotę ponad 50 zł i terminal nie wymagał podania pinu. Dlaczego? Płaciłem poprzez kartę MasterCard w telefonie poprzez aplikację mobilną.
Pisałem poprzez formularz kontaktowy na swoim koncie bankowym, ale nikt nie odpisuje od 5 dni... Na infolinię żeby się dodzwonić trzeba chyba czekać wieczność.

LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 1 z 8 (23 478 wyświetleń)

Mastercard w telefonie (HCE) nie prosi o PIN przy płatnościach powyżej 50zł

[ Edytowane ]

Witam,

na co dzień korzystam z płatności typu HCE w telefonie "Karta Mastercard w telefonie". Do tej pory przy każdej transakcji zbliżeniowej powyżej 50zł byłem proszony o podanie kodu PIN. Jednak 3 ostatnie transakcje na przestrzeni ostatnich 3-ech dni, w kwotach 69zł, 60zł, 59,43zł, "przeszły" w terminalach bez podawania kodu PIN co mnie bardzo zdziwiło.

Czy ING zmieniło coś w kwestii limitu kwotowej pojedynczej płatności kartami HCE bez podawania kodu PIN?

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 2 z 8 (23 391 wyświetleń)

Re.: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Mam ten sam problem. Założyłem swój wątek.

3 ostatnie transakcje HCE powyżej 50zł i ani razu terminal nie pytał o PIN. Ewidentnie ING coś spartoliło... Widzę, że prawie tydzień czekasz na odpowiedź, więc nie sądzę abym ja również ją otrzymał. Chyba trzeba złożyć reklamację...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 3 z 8 (23 383 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Transakcje powyżej kwoty 50 zł powinny wymagać potwierdzenia kodem PIN. Mamy informację, że na niektórych terminalach nie jest on wymagany.
Błąd jest aktualnie analizowany i będzie wyprowadzony. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (23 352 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Nie na niektórych terminalach, tylko na wszystkich... Zrobiłem już trochę tych transakcji za kwotę powyżej 50 zł i ani razu terminal nie prosił o podanie pinu. Zakupy robiłem w różnych sklepach.
Problem jest odkąd wyszła aktualizacja aplikacji mobilnej, która wprowadziła jakąś "klawiaturę" i teraz wykonując płatność zbliżeniową w sklepie na ekranie telefonu wyświetla mi się logo ING oraz animacja weryfikująca transakcję. Wcześniej tego nie było i PIN był wymagany.

LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 5 z 8 (23 266 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Sytuacja, którą opisujesz miała związek z błędem po stronie Mastercard. Otrzymaliśmy informację, że został on wyprowadzony. Jeżeli dalej możesz płacić powyżej kwoty 50 zł bez podania kodu PIN - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia czynna jest całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 6 z 8 (23 192 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
Problem już nie występuje. Wczoraj wykonałem transakcję powyżej 50 zł i terminal wymagał podania kodu PIN.

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 7 z 8 (22 954 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (22 951 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy