16-07-2018 10:40
Witam.
W zeszłym tygodniu dokonałem dwóch płatności zbliżeniowych na kwotę ponad 50 zł i terminal nie wymagał podania pinu. Dlaczego? Płaciłem poprzez kartę MasterCard w telefonie poprzez aplikację mobilną.
Pisałem poprzez formularz kontaktowy na swoim koncie bankowym, ale nikt nie odpisuje od 5 dni... Na infolinię żeby się dodzwonić trzeba chyba czekać wieczność.
23-07-2018 22:07 | Edytowano: 23-07-2018 22:13
Witam,
na co dzień korzystam z płatności typu HCE w telefonie "Karta Mastercard w telefonie". Do tej pory przy każdej transakcji zbliżeniowej powyżej 50zł byłem proszony o podanie kodu PIN. Jednak 3 ostatnie transakcje na przestrzeni ostatnich 3-ech dni, w kwotach 69zł, 60zł, 59,43zł, "przeszły" w terminalach bez podawania kodu PIN co mnie bardzo zdziwiło.
Czy ING zmieniło coś w kwestii limitu kwotowej pojedynczej płatności kartami HCE bez podawania kodu PIN?
23-07-2018 22:35
Mam ten sam problem. Założyłem swój wątek.
3 ostatnie transakcje HCE powyżej 50zł i ani razu terminal nie pytał o PIN. Ewidentnie ING coś spartoliło... Widzę, że prawie tydzień czekasz na odpowiedź, więc nie sądzę abym ja również ją otrzymał. Chyba trzeba złożyć reklamację...
24-07-2018 08:52
Transakcje powyżej kwoty 50 zł powinny wymagać potwierdzenia kodem PIN. Mamy informację, że na niektórych terminalach nie jest on wymagany.
Błąd jest aktualnie analizowany i będzie wyprowadzony. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
26-07-2018 09:43
Nie na niektórych terminalach, tylko na wszystkich... Zrobiłem już trochę tych transakcji za kwotę powyżej 50 zł i ani razu terminal nie prosił o podanie pinu. Zakupy robiłem w różnych sklepach.
Problem jest odkąd wyszła aktualizacja aplikacji mobilnej, która wprowadziła jakąś "klawiaturę" i teraz wykonując płatność zbliżeniową w sklepie na ekranie telefonu wyświetla mi się logo ING oraz animacja weryfikująca transakcję. Wcześniej tego nie było i PIN był wymagany.
27-07-2018 07:21
Sytuacja, którą opisujesz miała związek z błędem po stronie Mastercard. Otrzymaliśmy informację, że został on wyprowadzony. Jeżeli dalej możesz płacić powyżej kwoty 50 zł bez podania kodu PIN - skontaktuj się z nami:
31-07-2018 11:41
Witam.
Problem już nie występuje. Wczoraj wykonałem transakcję powyżej 50 zł i terminal wymagał podania kodu PIN.
31-07-2018 11:48
Dziękujemy za informację
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |