- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
16-07-2018 10:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
W zeszłym tygodniu dokonałem dwóch płatności zbliżeniowych na kwotę ponad 50 zł i terminal nie wymagał podania pinu. Dlaczego? Płaciłem poprzez kartę MasterCard w telefonie poprzez aplikację mobilną.
Pisałem poprzez formularz kontaktowy na swoim koncie bankowym, ale nikt nie odpisuje od 5 dni... Na infolinię żeby się dodzwonić trzeba chyba czekać wieczność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-07-2018 22:07 | Edytowano: 23-07-2018 22:13
Mastercard w telefonie (HCE) nie prosi o PIN przy płatnościach powyżej 50zł
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
na co dzień korzystam z płatności typu HCE w telefonie "Karta Mastercard w telefonie". Do tej pory przy każdej transakcji zbliżeniowej powyżej 50zł byłem proszony o podanie kodu PIN. Jednak 3 ostatnie transakcje na przestrzeni ostatnich 3-ech dni, w kwotach 69zł, 60zł, 59,43zł, "przeszły" w terminalach bez podawania kodu PIN co mnie bardzo zdziwiło.
Czy ING zmieniło coś w kwestii limitu kwotowej pojedynczej płatności kartami HCE bez podawania kodu PIN?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-07-2018 22:35
Re.: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem. Założyłem swój wątek.
3 ostatnie transakcje HCE powyżej 50zł i ani razu terminal nie pytał o PIN. Ewidentnie ING coś spartoliło... Widzę, że prawie tydzień czekasz na odpowiedź, więc nie sądzę abym ja również ją otrzymał. Chyba trzeba złożyć reklamację...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-07-2018 08:52
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Transakcje powyżej kwoty 50 zł powinny wymagać potwierdzenia kodem PIN. Mamy informację, że na niektórych terminalach nie jest on wymagany.
Błąd jest aktualnie analizowany i będzie wyprowadzony. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-07-2018 09:43
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie na niektórych terminalach, tylko na wszystkich... Zrobiłem już trochę tych transakcji za kwotę powyżej 50 zł i ani razu terminal nie prosił o podanie pinu. Zakupy robiłem w różnych sklepach.
Problem jest odkąd wyszła aktualizacja aplikacji mobilnej, która wprowadziła jakąś "klawiaturę" i teraz wykonując płatność zbliżeniową w sklepie na ekranie telefonu wyświetla mi się logo ING oraz animacja weryfikująca transakcję. Wcześniej tego nie było i PIN był wymagany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-07-2018 07:21
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sytuacja, którą opisujesz miała związek z błędem po stronie Mastercard. Otrzymaliśmy informację, że został on wyprowadzony. Jeżeli dalej możesz płacić powyżej kwoty 50 zł bez podania kodu PIN - skontaktuj się z nami:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia czynna jest całą dobę,
- po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 11:41
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Problem już nie występuje. Wczoraj wykonałem transakcję powyżej 50 zł i terminal wymagał podania kodu PIN.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 11:48
Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za informację
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość