10-12-2018 12:11
Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wysokości. Czy TIDAL ma jakieś specjalne przywileje? Zapomniałem anulować subskrypcję TIDAL, ale nie spodziewałem się że zabiorą mi środki, których nie mam. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
Zadałem takie samo pytanie do obsługi ING poprzez swoje konto bankowe, ale od ponad tygodnia nikt nie raczył odpisać...
11-12-2018 13:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów tej płatności
Rozumiem, że wysłałeś do nas wiadomość przez Moje ING - zakładka Wiadomości.
Staramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Proszę, oczekuj na odpowiedź w tej sprawie.
Możesz również skontaktować się z nami:
15-12-2018 13:49
Witam
W jaki sposób mogę w koncie firmowym eksportować historię rachunku do formatu xml tak, aby program księgowy mógł zaczytać wszystkie operacje?
Dodam, iż inne banki nie mają z tym problemu. W ing ni
... 03-10-2024Kwota nadpłaty zawsze jest przeznaczona na zmniejszenie kapitału, nie ma znaczenia, czy tak chcesz, czy nie - nadpłaca się kapitał, a nie odsetki.
Nie ma znaczenia, kiedy nadpłacasz.
02-10-2024