Odpowiedz

Karta wirtualna

Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wysokości. Czy TIDAL ma jakieś specjalne przywileje? Zapomniałem anulować subskrypcję TIDAL, ale nie spodziewałem się że zabiorą mi środki, których nie mam. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
Zadałem takie samo pytanie do obsługi ING poprzez swoje konto bankowe, ale od ponad tygodnia nikt nie raczył odpisać...

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
20-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 287 wyświetleń)

Re.: Karta wirtualna

Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów tej płatności Emotikon: Smutny 
Rozumiem, że wysłałeś do nas wiadomość przez Moje ING - zakładka Wiadomości.
Staramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Proszę, oczekuj na odpowiedź w tej sprawie.
Możesz również skontaktować się z nami:

  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową  - na dole strony opcja: Czat.
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 187 wyświetleń)

Re.: Karta wirtualna

Sprawa została już rozwiązana. Tidal zwrócił mi środki, ale tylko dlatego, że nie minęło 14 dni od momentu pobrania środków z karty do momentu, kiedy złożyłem reklamację.

Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności, jedynie przeprasza za błąd który wystąpił po ich stronie. Szkoda słów. Gdyby Tidal nie zwrócił mi środków to na pewno nie popuściłbym tego płazem. Kwota wprawdzie niewielka, ale chodzi o zasadę. Za błędy trzeba płacić.
Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
20-02-2018
Wiadomość 3 z 3 (3 989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy