10-12-2018 12:11
Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wysokości. Czy TIDAL ma jakieś specjalne przywileje? Zapomniałem anulować subskrypcję TIDAL, ale nie spodziewałem się że zabiorą mi środki, których nie mam. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
Zadałem takie samo pytanie do obsługi ING poprzez swoje konto bankowe, ale od ponad tygodnia nikt nie raczył odpisać...
11-12-2018 13:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów tej płatności
Rozumiem, że wysłałeś do nas wiadomość przez Moje ING - zakładka Wiadomości.
Staramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Proszę, oczekuj na odpowiedź w tej sprawie.
Możesz również skontaktować się z nami:
15-12-2018 13:49
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024