10-12-2018 12:11
Witam.
Moja karta wirtualna została obciążona kwotą 19,99 zł za usługę TIDAL, mimo że karta nie była zasilona żadną kwotą - było na niej 0 zł. Saldo na karcie po obciążeniu było na minusie. Sądziłem, że jeśli na karcie nie ma środków, to nie zostanie ona obciążona. Przynajmniej tak to działa w przypadku innych usług - nie pobierają środków jeśli na karcie ich nie ma, bądź są w niewystarczającej wysokości. Czy TIDAL ma jakieś specjalne przywileje? Zapomniałem anulować subskrypcję TIDAL, ale nie spodziewałem się że zabiorą mi środki, których nie mam. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
Zadałem takie samo pytanie do obsługi ING poprzez swoje konto bankowe, ale od ponad tygodnia nikt nie raczył odpisać...
11-12-2018 13:42
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów tej płatności
Rozumiem, że wysłałeś do nas wiadomość przez Moje ING - zakładka Wiadomości.
Staramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak to możliwe - według kolejności zgłoszeń.
Proszę, oczekuj na odpowiedź w tej sprawie.
Możesz również skontaktować się z nami:
15-12-2018 13:49
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |