Odpowiedz

Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam,

czy ING planuje dodanie opcji wykonywania przelewu po zeskanowaniu kodu QR? Szalenie przydatne!

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 9 (28 541 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam, 

obecnie nie posiadamy usługi QR kod, analizujemy obecnie wprowadzenie jej do naszych usług. Niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić, kiedy będzie dostępna w naszym banku. Gdy będzie miała zostać wprowadzona do naszych usług, poinformujemy o tym na naszej stronie internetowej.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 9 (28 502 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Analizujecie? Zaczyna to już być żenujące. Od ponad 3 lat słyszymy jedno i to samo. ING to najgorszy bank pod względem wprowadzania innowacji.

MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 3 z 9 (28 216 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Przykro nam, że tak uważasz 😥 Przekazałam Twoją opinię do odpowiedniej jednostki w naszym banku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
585
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 9 (28 133 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

LOL, ale to po prostu stwierdzenie faktu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

ING poszło w "bąbelkową" metamorfozę i koncentruje się głównie na bzdurnych rzeczach typu zmiany kolorków zamiast na użyteczności czy bezpieczeństwie.

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 5 z 9 (28 127 wyświetleń)

Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Bardzo przydatna sprawa.

Ale fakt, ING faktycznie nie wdraża tego co powinien a zajmuje się kolorkami i bąbelkami, które są dla normalnego użytkownika mało istotne.

Istotne kwestie to brak przelewów QR, brak możliwości zakupu biletów w aplikacji.

Kolorki i zestandaryzowany wygląd są dla banku, a funkcjonalności dla klientów.

 

Ajgel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-09-2021
Wiadomość 6 z 9 (25 357 wyświetleń)

Re.: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

[ Edytowane ]

Chciałem się zapytać jak tam idzie analiza? Próbuję przenieść się z mBanku, ale nie ułatwiacie sprawy. Używając aplikacji ING ma się wrażenie obsługi jakiegoś przestarzałego systemu z przypudrowanym interfejsem.

Teraz nawet na rachunkach za gaz mam kod QR, żeby sprawnie zapłacić. Chciałem się dowiedzieć czy analiza po stronie ING trwa 2 lata czy po wnikliwej analizie ING stwierdziło, że obsługa kodów QR nie jest potrzebna?

Odpowiedz
0 Lajków
szwarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
5
28-12-2021
Wiadomość 7 z 9 (12 820 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Na tę chwilę ta usługa nie została u nas jeszcze wprowadzona. Jeśli skanowanie kodów QR zostanie wprowadzone, to na pewno o tym poinformujemy. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 8 z 9 (12 721 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

I co? Nadal nic? Mamy już 2024 r., a analizy wciąż trwają?!

Odpowiedz
0 Lajków
ChrisPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
03-12-2020
Wiadomość 9 z 9 (5 978 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy