Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku
Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.
Rozumiem, że opisana sytuacja była dla Ciebie bardzo kłopotliwa. Jeśli chodzi o produkty dla dzieci, które mają już ukończone 13 lat, to mają one ograniczoną zdolność do czynności prawnych, dlatego niektóre kwestie powinny wyjaśnić osobiście, a w niektórych sytuacjach konieczna jest wizyta rodzica w naszym oddziale- tak też jest w przypadku odblokowania bankowości. Nie prowadzimy obsługi klienta p
Re: Aneks do nadpłaty w sprawie skrócenia okresu kredytowania.
Pracujemy już nad takim rozwiązaniem, nie jesteśmy jednak w stanie podać przybliżonego terminu. W przypadku pożyczki gotówkowej - nie jest podpisywany aneks. Ten produkt jest inaczej skonstruowany i spłata zawsze powoduje skróceniu okresu spłaty.
Re: Re.: Maksymalne limity dla konta firmowego w ING
Poniżej przesyłam informacje o limitach:
BLIK:
-Limit dzienny na wszystkie transakcje BLIK może wynosić od 200 zł do 10 000 zł (limit jest wspólny dla transakcji bezgotówkowych i wypłat z bankomatów). -Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł. -Maksymalny limit dla pojedynczego przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł.
Kapitał codziennie rośnie, ponieważ do jego kwoty doliczane są odsetki. Te odsetki naliczane są codziennie. Odsetki sumujemy i pobieramy w miesięcznej racie. Po zapłacie raty, odsetki naliczamy „od nowa” od nowej wysokości kapitału.
W tej sytuacji proponuję, żebyś adres zamieszkania zaktualizował w naszym oddziale. Adres do korespondencji możesz również zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.
Re: Bilety komunikacji, ZTM Katowice - zbyt krótki czas na potwierdzenie transakcji zakupu
Czas potrzebny na zakup jest ustalany odgórnie przez mobilet – nie mamy na niego wpływu. Być może na innym etapie spędziłeś więcej czasu i dlatego taki momunikat się pojawił.
Uszkodzona karta może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie tej karty w terminalach i w bankomacie. Jeśli Twoja karta uszkodziła się, proponuję, żebyś ją wymienił. Kartę debetowa i kartę kredytową możesz wymienić przez opcję "Wymień kartę" w jej szczegółach. Do czasu dostarczenia nowej karty, możesz nadal korzystać z obecnej.
Faktycznie jest tak, że bezpłatny aneks obejmuje tylko zmianę raty do najwyższej już zapłaconej. Warto więc poczekać do zapłacenia raty z grudnia i do niej dostosować nową ratę po nadpłacie.
W tej sytuacji konieczne będzie złożenie wniosku o nowy limit w koncie. Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Wniosek możesz złożyć w swojej bankowości Moje ING, na infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub właśnie w oddziale.
Re: Ukrycie wartości kapitału oraz odsetek przy widoku szczegółow kredytu hipotecznego
Dane powinny prezentować się w systemie poprawnie. Jeśli nie widzisz aktualnego harmonogramu zapraszam do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, na czacie w Moje ING lub na infolinii (32 357 00 57)
Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami ponownie pod numerem 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy to.
W zakładce usługi dodatkoweà Open API ING Ksiegowość. W ING Księgowość -> Dane i Ustawienia -> Integracje znajduje się Klucz API do wygenerowania. Po wygenerowaniu możesz go przekleić do swojego e-sklepu czy innego systemu tego typu, żeby uwierzytelnić ING Księgowość w nim i pozwolić na przekazywanie danych.
Jeśli chodzi o kwestię zaświadczenia o dochodach, to online we wniosku możesz dołączyć skan, jednak zawsze możemy dodatkowo poporosić o wizytę w naszym oddziale i dostarczenie oryginału dokumentu. Zdolność kredytową sprawdzamy dopiero podczas rozpatrywania wniosku. Wpływają na nią różne czynniki. Jeśli chcesz sprawdzić czy możemy przyznać Ci dany kredyt- złóż wniosek.
W dowolnym momencie możesz podpisać bezpłatny aneks o zmianę dnia płatności raty Twojej pożyczki gotówkowej. Zrobisz to w naszej dowolnej placówce bankowej.
Pamiętaj, przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek.
Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości.