O OlaM

6 Polubień
7 Rozwiązań
32 Postów
Re: Re.: Oszustwo blik

Rozumiem, że sytuacja jest dla Ciebie trudna. Nie mamy w ofercie usługi informowania naszych klientów o transakcjach za pomocą wiadomości SMS. Jeśli korzystasz z naszej aplikacji mobilnej, możesz włączyć powiadomienia push w swojej aplikacji mobilnej- wtedy jeśli masz dostęp do internetu, to będziemy wysyłać Ci powiadomienia push o transakcjach. 

2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Domyślne miasta w biletach

Na chwilę obecną takie rozwiązanie faktycznie nie jest dostępne, ale dzięki, że nam to zgłaszasz. Przekażę Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata nieruchomości z kredytem hipotecznym

@ Zibik W standardowym zaświadczeniu do notariusza są to opcje w Moim ING "wysokość zadłużenia na dziś" oraz "numer konta do przedterminowej spłaty kredytu". Przy zaznaczeniu tej drugiej opcji, automatycznie na zaświadczeniu będzie zdanie, że po spłacie kredytu w ciągu 14 dni bank wyśle dokumenty do zwolnienia zabezpieczenia. 

 

Sprawa wygląda inaczej jeśli osoba która chce kupić mieszkanie równie

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@Ren w naszej bankowości nie rozliczysz PIT. Możesz to zrobić przez stronę ministerstwa. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kredyt hipoteczny a zmiana pracy

@Szymon654 Umowa na czas określony wystarczy na rok do przodu, ale powinieneś udokumentować staż pracy min. 6 miesięcy do tyłu. Nie musi to być zatrudnienie u tego samego pracodawcy (mogą to być poprzednie umowy), ale nie może być przerwy w pracy przez ostatnie pół roku. Najlepiej porozmawiać o szczegółach swojej sytuacji ze specjalistą na infolinii hipotecznej +48 32 357 00 65.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Dodanie płatności z pliku PLI dla Split Payment - Nieprawidłowy format Elixir?

Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. Jak będziemy mieć jakieś informacje w tej sprawie, to na pewno damy znać. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Spłata kredytu
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Całkowita przedterminowa spłata kredytu hipotecznego

@kakureta Mamy 14 dni kalendarzowych na wysłanie dokumentów, które pozwolą na zwolnienie zabezpieczeń (np.: potwierdzenie całkowitej spłaty, zezwolenie na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej).
Wysyłamy je listem poleconym, na adres korespondencyjny głównego kredytobiorcy (wymienionego na umowie jako pierwszy), albo na adres kredytobiorcy, który złożył dyspozycję całkowitej spłaty (jeśli była

...
2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria ING - co z maklerem?

@kraczekv z uwagi na dzisiajsze kłopoty z maklerem, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie prac serwisowych, po zakończniu sesji giełdowej. Informacje o tym znajdują się na naszej stronie https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105384-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mobile-13-stycznia . Prace mogą potrwać do późnych godzin wieczornych, a nawet do jutra rana. Przepraszamy za niedo

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka słów o standardach ING

Cieżko mi się odnieść do wspomnianej przez Ciebie sytuacji i do niezgodności odpowiedzi z treścią zgłoszenia, ponieważ nie mam do niej dostępu. Jeśli Twoim zdaniem odpowiedź nie jest zgodna z treścią Twojej reklamacji, to skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub przez infolinię. Sprawdzimy to ponownie.

6
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 Faktycznie dzisiaj pojawiły się kłopoty z działaniem maklera, dlatego po sesji giełdowej o 17:05 wyłączyliśmy go całkowicie, żeby przeprowadzić prace serwisowe. 

4
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler znowu nie działa

@arturo74 obecnie przeprowadzamy prace serwisowe. Informacja o tym znajduje się w naszych aktualnościach Aktualności | ING Bank Śląski. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. 

6
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Proste logowanie

Dzięki za twój głos w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy Możliwość dodania aliasów w naszym banku nie została wprowadzona. Przesłałam jednak Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, przyjrzymy się temu tematowi Emotikon: Szczęśliwy 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Operat szacunkowy - do kiedy trzeba opłacić?

Trudno nam się odnieść do Twojego wniosku w ogólnej odpowiedzi, jednak wycena musi zostać zlecona w terminie obowiązywania informacji o analizie wstępnej. Nie powinno być problemu, ze zleceniem wyceny, po okresie 3 dni roboczych. W tej sprawie trzeba będzie skontaktować się ze specjalistą który prowadzi wniosek.


Jeśli chodzi o akceptację wyceny w innych bankach, trudno mi się do tego odnieść. Za

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Jak usunac widocznośc ofert w moim ING

Możesz odwołać w tej sytuacji zgodę na marketing drogą elektroniczną. Zgodę odwołasz w swojej bankowości internetowej w zakładce "Moje dane" -> "Zgody i oświadczenia"-> "Zgodna na merketing drogą elektroniczną". 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: brak obsługiwanej aplikacji dla tego tagu nfc

W takiej sytuacji upewnij się, czy masz zaktualizowaną w telefonie przeglądarkę Google Chrome. Jeśli aktualizacja w sklepie Play jest dla Ciebie dostepna, to zaktualizuj przeglądarkę i spróbuj ponownie dodać kartę. Jeśli to rozwiązanie nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat, po zalogowaniu w Moim ING albo zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację i

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czy będzie autoryzacja za pomoco YubiKey?

Na chwilę obecną nie wprowadziliśmy jeszcze takiego rozwiązania. Nadal analizujemy tę kwestię. Jeśli będziemy mieć konkretne informacje w tej sprawie, damy znać Emotikon: Szczęśliwy 

2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: BLIK dla konta firmowego

Z usługi BLIK jako przedsiębiorca może korzystać reprezentant spółki lub wspólnoty mieszkaniowej z jednoosobową reprezentacją bez Modułu Użytkownika. Na ten moment to jedyna możliwość skorzystania z Blika w ramach konta dla spółki. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Konto Komfort

Witaj,
jeżeli do konta Komfort jesteś razem z żoną współposiadaczem, to konto możecie zmienić na indywidualne w placówce bankowej. Wtedy konto może być tylko żony. Możesz to zrobić jednoosobowo lub wspólnie z żoną.
Jeśli dyspozycja będzie składana przez jednego współposiadacza, który nie ma nadanych uprawnień szczególnych do zamiany konta, to rachunek przekształcimy z zachowaniem 30-dniowego termi

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Negatywna decyzja

@imnone Tutaj niestety nie możemy wyjaśnić dlaczego otrzymałeś negatywną decyzję w sprawie kredytu hipotecznego. Skontaktuj się z naszymi specjalistami z działu kredytów. 
Specjalista będzie mógł przyjąć od Ciebie zgłoszenie w tej sprawie. 

Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty od 8:00 do godziny 16:00. Może

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

@pebeo @Luislo jeśli pracujecie na Windows XP, to faktycznie mogą wystąpić kłopoty z logowaniem do naszej bankowości. Obecnie nie wspieramy tej wersji systemu. 
Minimalne wymagania systemowe to:

Apple OS X - minimalna wersja 10.11+
Windows - minimalna wersja 7+.

3
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@aaa12345 Zdajemy sobie sprawę, że czas oczekiwania jest długi Emotikon: Smutny Zapewniam jednak, że nasi specjaliści rozpatrują wnioski najszybciej jak to możliwe.

8
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@Magi super, że wniosek został rozpatrzony pozytywnie 😊

10
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytanie

Jeśli jesteś za granicą i nie masz dostępu do obecnego numeru autoryzacyjnego, to numer możesz zmienić za pomocą jednorazowego kodu do autoryzacji. Wysyłamy go do 14 dni Pocztą Polską na adres korespondencyjny. Jeżeli Twój obecny adres korespondencyjny jest inny niż ten w bankowości, to możesz go zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69.

Kod możesz zamówić poprzez stronę www.ing.pl ->

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Odpowiedź na Twoje pytanie znajdziesz tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Zapytanie/m-p/33439#M7455

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎26-05-2021 14:02
Data ostatnich odwiedzin ‎21-05-2022 15:56
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 32
Łączna liczba otrzymanych Lajków 6
Posty, które lubię