O OlaM

13 Polubień
17 Rozwiązań
78 Postów
Re: Aneks do nadpłaty w sprawie skrócenia okresu kredytowania.

Pracujemy już nad takim rozwiązaniem, nie jesteśmy jednak w stanie podać przybliżonego terminu. W przypadku pożyczki gotówkowej - nie jest podpisywany aneks. Ten produkt jest inaczej skonstruowany i spłata zawsze powoduje skróceniu okresu spłaty.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Maksymalne limity dla konta firmowego w ING

Nie ma niestety możliwości ustawienia indywidualnych limitów dla Blika wyższych niż te, które podałam. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Garmin Pay już w ING

Na tę chwilę do Garmin Pay możesz dodać jedynie kartę debetową lub kredytową. Przekażę Twoją opinię w tej sprawie do odpowiedniego zespołu. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Maksymalne limity dla konta firmowego w ING

Poniżej przesyłam informacje o limitach:


BLIK:

-Limit dzienny na wszystkie transakcje BLIK może wynosić od 200 zł do 10 000 zł (limit jest wspólny dla transakcji bezgotówkowych i wypłat z bankomatów). 
-Domyślny limit dzienny dla transakcji BLIK wynosi 2000 zł.
-Maksymalny limit dla pojedynczego przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł.

Wypłata gotówki w oddziale:

-Bez zgłoszenia odbioru gotówki, możn

...
2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal analizujemy tę kwestię. Gdy tylko udostępnimy kolejną aktualizację, prosimy o jej instalację. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nadpłata kredytu a wzrost kapitału

Kapitał codziennie rośnie, ponieważ do jego kwoty doliczane są odsetki. Te odsetki naliczane są codziennie. Odsetki sumujemy i pobieramy w miesięcznej racie. Po zapłacie raty, odsetki naliczamy „od nowa” od nowej wysokości kapitału.

3
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana danych - za długi numer domu?

W tej sytuacji proponuję, żebyś adres zamieszkania zaktualizował w naszym oddziale. Adres do korespondencji możesz również zmienić na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Bilety komunikacji, ZTM Katowice - zbyt krótki czas na potwierdzenie transakcji zakupu

Czas potrzebny na zakup jest ustalany odgórnie przez mobilet – nie mamy na niego wpływu. Być może na innym etapie spędziłeś więcej czasu i dlatego taki momunikat się pojawił.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa aplikacja.

W tej sytuacji spróbuj odinstalować aplikację Moje ING, wyczyścić dane pamięci podręcznej i zainstalować aplikację ponownie. To powinno pomóc. 

2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja ING na App Gallery Huawei 2022/2023

Na tę chwilę nie planujemy wprowadzenia naszej aplikacji do App Gallery.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Przełamany pasek mag.

Uszkodzona karta może mieć wpływ na nieprawidłowe działanie tej karty w terminalach i w bankomacie. Jeśli Twoja karta uszkodziła się, proponuję, żebyś ją wymienił. Kartę debetowa i kartę kredytową możesz wymienić przez opcję "Wymień kartę" w jej szczegółach. Do czasu dostarczenia nowej karty, możesz nadal korzystać z obecnej. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Funkcja dla osób prowadzących działalność

Dziękuję za Twoją sugestię w tej sprawie. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu- przeanalizujemy to. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Odmowa bezpłatnego aneksu

Faktycznie jest tak, że bezpłatny aneks obejmuje tylko zmianę raty do najwyższej już zapłaconej. Warto więc poczekać do zapłacenia raty z grudnia i do niej dostosować nową ratę po nadpłacie. 

15
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: IKZE - wypłata transferowa

Po upływie 12 miesięcy takiej opłaty nie pobieramy. Jest pobierana tylko wtedy, jeśli 12 miesięcy jeszcze nie minęło. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Debet na koncue

W tej sytuacji konieczne będzie złożenie wniosku o nowy limit w koncie. Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Wniosek możesz złożyć w swojej bankowości Moje ING, na infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub właśnie w oddziale. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Ukrycie wartości kapitału oraz odsetek przy widoku szczegółow kredytu hipotecznego

Dane powinny prezentować się w systemie poprawnie. Jeśli nie widzisz aktualnego harmonogramu zapraszam do kontaktu z naszymi doradcami hipotecznymi, na czacie w Moje ING lub na infolinii (32 357 00 57)

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nadpłata kredytu a skrócenie okresu

Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami ponownie pod numerem 32 357 00 57 lub na czacie w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy to.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: OpenAPI ING Księgowość

Odnośnie OPEN API wszystkie informacje dostępne są na stronie https://www.ingksiegowosc.pl/

W zakładce usługi dodatkoweà Open API ING Ksiegowość.
W ING Księgowość -> Dane i Ustawienia -> Integracje znajduje się Klucz API do wygenerowania. Po wygenerowaniu możesz go przekleić do swojego e-sklepu czy innego systemu tego typu, żeby uwierzytelnić ING Księgowość w nim i pozwolić na przekazywanie danych.

...
0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka gotówkowa okres pracy i dokumenty

Jeśli chodzi o kwestię zaświadczenia o dochodach, to online we wniosku możesz dołączyć skan, jednak zawsze możemy dodatkowo poporosić o wizytę w naszym oddziale i dostarczenie oryginału dokumentu. Zdolność kredytową sprawdzamy dopiero podczas rozpatrywania wniosku. Wpływają na nią różne czynniki. Jeśli chcesz sprawdzić czy możemy przyznać Ci dany kredyt- złóż wniosek.

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: kredyt

W dowolnym momencie możesz podpisać bezpłatny aneks o zmianę dnia płatności raty Twojej pożyczki gotówkowej. Zrobisz to w naszej dowolnej placówce bankowej. 

Pamiętaj, przesunięcie dnia płatności nie zwalnia Cię z obowiązku spłaty raty w miesiącu, w którym składasz wniosek. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew weryfikacyjny Blue Media

Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat Zawiercie

Przesłałam Twoję sugestię w tej sprawie do odpowiedniego zespołu. Przyjrzymy się tej kwestii. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Aplikacja Moje Ing mobile uniemożliwia aktywację.

Voicecode jest dodatkowym zabezpieczeniem, jakie wprowadziliśmy w celu zwiększenia ochrony klientów. Powinieneś jednak móc po otrzymaniu połączenia wprowadzić kod w aplikacji mobilnej. Jeśli taka sytuacja u Ciebie występuje, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po naszej stronie. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot podwyzonej marży do czasu wpisu hipoteki do KW

Nie musisz składać żadnego pisma w tej sprawie. Wykonamy automatyczny zwrot poniesionego kosztu zabezpieczenia tymczasowego. 

Obejmiemy nim kredyty oczekujące na wpis hipoteki, a także te których hipoteka wpisana zostanie w dniu lub po 17 września 2022 r.
Zwrot wykonamy na rachunek służący do obsługi kredytu.

2
OlaM
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność za wypłatę euro z bankomatu w Niemczech

Jeśli masz konto osobiste i kartę Visa wielowalutową, to za taką wypłatę pobierzemy 5 zł. Gdybyś dokował wypłaty w innej walucie lub w euro ale poza krajami SEPA, to wtedy za wypłatę pobralibyśmy prowizję 3%. 

0
OlaM
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎26-05-2021 14:02
Data ostatnich odwiedzin ‎27-01-2023 08:59
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 78
Łączna liczba otrzymanych Lajków 13
Posty, które lubię