Odpowiedz

OpenAPI ING Księgowość

Witam, dziś założyłem konto firmowe w ING i mam sklep internetowy otwary na wordpress. Czy ktoś wie jak można dodać usługe OpenAPI ING Księgowość do mojej strony? Szukałem informacji ale jest ich strasznie mało, może nagracie jakiś film i wrzucicie samouczek. Te wyjaśnienia na stronie są dość skomplikowane a Pani na infolinii powiedziała że nie wie jak to zrobić oraz że bank ani firma dostarczająca tą usługę nie pomagają w jej instalacji. Czyli w sumie usługa jest ale nikt nie wie jak ją zainstalować i skonfigurować. Zależy mi na tym aby połączyć Księgowość ING ze stroną i zachować jeden program/ system do obsługi faktur.

Odpowiedz
0 Lajków
damdus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 781 wyświetleń)

Re: OpenAPI ING Księgowość

Odnośnie OPEN API wszystkie informacje dostępne są na stronie https://www.ingksiegowosc.pl/

W zakładce usługi dodatkoweà Open API ING Ksiegowość.
W ING Księgowość -> Dane i Ustawienia -> Integracje znajduje się Klucz API do wygenerowania. Po wygenerowaniu możesz go przekleić do swojego e-sklepu czy innego systemu tego typu, żeby uwierzytelnić ING Księgowość w nim i pozwolić na przekazywanie danych.
Funkcjonowanie i dokumentacja API (wraz z plikiem .json do pobrania) znajdują się na nowej podstronie - https://www.ingksiegowosc.pl/uslugi-dodatkowe/integracje

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 752 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy