Odpowiedz

Przelew weryfikacyjny Blue Media

Dzień dobry,

próbowałem założyć konto w Państwa banku przez internet, niestety dochodzę do etapu weryfikacji tożsamości - chciałem wybrać najprostszą dla mnie opcję - przelew weryfikacyjny, w moim przypadku z Banku Santander, który znajduje się wśród wspieranych banków dla tego rodzaju weryfikacji. Niestety po przekierowaniu na stronę partnera Blue Media otrzymuję komunikat "W tej chwili nie możemy zrealizować Twojego przelewu". Czy jest to chwilowa awaria? Kiedy można się spodziewać jego naprawienia ?

Odpowiedz
0 Lajków
mkickaw36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-11-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 450 wyświetleń)

Re: Przelew weryfikacyjny Blue Media

Dzień dobry,
nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?

Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 373 wyświetleń)

Re.: Przelew weryfikacyjny Blue Media

Próbowałem już wielokrotnie. Niestety zawsze otrzymuje ten sam komunikat z strony Blue Media.
Odpowiedz
0 Lajków
mkickaw36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-11-2022
Wiadomość 3 z 4 (4 145 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew weryfikacyjny Blue Media

Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 105 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy