05-11-2022 18:29
Dzień dobry,
próbowałem założyć konto w Państwa banku przez internet, niestety dochodzę do etapu weryfikacji tożsamości - chciałem wybrać najprostszą dla mnie opcję - przelew weryfikacyjny, w moim przypadku z Banku Santander, który znajduje się wśród wspieranych banków dla tego rodzaju weryfikacji. Niestety po przekierowaniu na stronę partnera Blue Media otrzymuję komunikat "W tej chwili nie możemy zrealizować Twojego przelewu". Czy jest to chwilowa awaria? Kiedy można się spodziewać jego naprawienia ?
06-11-2022 17:26
Dzień dobry,
nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?
Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.
16-11-2022 10:12
17-11-2022 10:41
Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości.
Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc
... 20-05-2025@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
20-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |