05-11-2022 18:29
Dzień dobry,
próbowałem założyć konto w Państwa banku przez internet, niestety dochodzę do etapu weryfikacji tożsamości - chciałem wybrać najprostszą dla mnie opcję - przelew weryfikacyjny, w moim przypadku z Banku Santander, który znajduje się wśród wspieranych banków dla tego rodzaju weryfikacji. Niestety po przekierowaniu na stronę partnera Blue Media otrzymuję komunikat "W tej chwili nie możemy zrealizować Twojego przelewu". Czy jest to chwilowa awaria? Kiedy można się spodziewać jego naprawienia ?
06-11-2022 17:26
Dzień dobry,
nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?
Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.
16-11-2022 10:12
17-11-2022 10:41
Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości.
Pozostaje jeszcze kwestia naniesienia zmian w PIT.
Domyślam się, że zmiany w PIT też można zrobić. Jak się ich dokonuje w ING Księgowość?
06-02-2023
Krótko dziś tj. 06.02.2023 mijają 3 miesiące od założenia OKO Bonus czy bank zamierza czekać do 23:59 aby dopisać odsetki czy też jest konkretna godzina takich operacji ?
06-02-2023Cofam wszystko, co napisałem. Aktualizacja 4.9.0 nie zrobiła nic w celu wyeliminowania mulenia aplikacji. Nie mam już sił...
06-02-2023