05-11-2022 18:29
Dzień dobry,
próbowałem założyć konto w Państwa banku przez internet, niestety dochodzę do etapu weryfikacji tożsamości - chciałem wybrać najprostszą dla mnie opcję - przelew weryfikacyjny, w moim przypadku z Banku Santander, który znajduje się wśród wspieranych banków dla tego rodzaju weryfikacji. Niestety po przekierowaniu na stronę partnera Blue Media otrzymuję komunikat "W tej chwili nie możemy zrealizować Twojego przelewu". Czy jest to chwilowa awaria? Kiedy można się spodziewać jego naprawienia ?
06-11-2022 17:26
Dzień dobry,
nie mam informacji o ogólnych kłopotach z potwierdzeniem danych przez bank Santander. Czy próbowałeś dzisiaj wypełnić wniosek i była ta sama sytuacja?
Możesz też otworzyć konto z potwierdzeniem danych przez kuriera lub w placówce. Jeżeli masz telefon z Androidem od 7.0, to możesz przez naszą aplikację Moje ING mobile, potwierdzić dane przez selfie.
16-11-2022 10:12
17-11-2022 10:41
Proponuję sprawdzić również tę kwestię przy użyciu innej przeglądarki. Gdyby zmiana nie pomogła, to spróbuj otworzyć konto przy użyciu innej metody potwierdzenia tożsamości.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025