14-12-2021 06:48
15-12-2021 06:59
Dowód osobisty możesz standardowo odblokować w dowolnym naszym oddziale. Jeśli obawiasz się wizyty w oddziale z powodu COVID, to wyślij nam poniższe informacje przez Moje ING> Twoje dane w górnym prawym rogu strony lub ikona ludzika w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Specjaliści sprawdzą techniczną możliwość odblokowania Twojego dokumentu zdalnie:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu,
- treść: typ dokumentu (dowód, paszport), seria i numer dokumentu,
- załączniki: zdjęcia/skany dwóch stron dokumentu tożsamości.
08-08-2022 10:08
09-08-2022 10:14
Przez Społeczność nie możemy odblokować Twojego dowodu osobistego. Jeżeli znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, to prześlij nam jego zdjęcie przez Wiadomość w Moim ING. MateuszF powyżej podał sposób.
19-11-2022 11:59
Dzień Dobry,
Czy istnieje możliwość odblokowania dowodu po długim czasie?
Został zablokowowany online na stronie ING w 2017 roku , bardzo szybko okazało się, że dowód nie został zgubiony, byłam przekonana, że został wtedy odblokowany, krótko potem odbyłam wizytę w placówce. Dziś podczas wizyty w innym banku okazało się, że dokument jest zablokowany.
20-11-2022 12:22
Dzień dobry,
jeżeli u nas zastrzegałaś swój dowód osobisty i znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, a także dowód jest jeszcze ważny, to możesz zgłosić jego odblokowanie:
1. w Moim ING wysyłając wiadomość w opcji ikona osoby (prawy górny róg) - Wiadomości - Napisz do nas - Załącz dokumenty dodając informacje:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu
- treść: typ dokumentu (dowód, paszport), seria i numer dokumentu
- załączniki: zdjęcia/skany dwóch stron dokumentu tożsamości.
2. w placówce przedstawiając swój dowód osobisty,
3. na infolinii 32 357 00 69 (jeżeli nie masz Mojego ING).
Wtedy sprawdzimy czy możemy odblokować Twój dowód osobisty.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |