14-12-2021 06:48
15-12-2021 06:59
Dowód osobisty możesz standardowo odblokować w dowolnym naszym oddziale. Jeśli obawiasz się wizyty w oddziale z powodu COVID, to wyślij nam poniższe informacje przez Moje ING> Twoje dane w górnym prawym rogu strony lub ikona ludzika w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Specjaliści sprawdzą techniczną możliwość odblokowania Twojego dokumentu zdalnie:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu,
- treść: typ dokumentu (dowód, paszport), seria i numer dokumentu,
- załączniki: zdjęcia/skany dwóch stron dokumentu tożsamości.
08-08-2022 10:08
09-08-2022 10:14
Przez Społeczność nie możemy odblokować Twojego dowodu osobistego. Jeżeli znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, to prześlij nam jego zdjęcie przez Wiadomość w Moim ING. MateuszF powyżej podał sposób.
19-11-2022 11:59
Dzień Dobry,
Czy istnieje możliwość odblokowania dowodu po długim czasie?
Został zablokowowany online na stronie ING w 2017 roku , bardzo szybko okazało się, że dowód nie został zgubiony, byłam przekonana, że został wtedy odblokowany, krótko potem odbyłam wizytę w placówce. Dziś podczas wizyty w innym banku okazało się, że dokument jest zablokowany.
20-11-2022 12:22
Dzień dobry,
jeżeli u nas zastrzegałaś swój dowód osobisty i znalazłaś go w bezpiecznym miejscu, a także dowód jest jeszcze ważny, to możesz zgłosić jego odblokowanie:
1. w Moim ING wysyłając wiadomość w opcji ikona osoby (prawy górny róg) - Wiadomości - Napisz do nas - Załącz dokumenty dodając informacje:
- tytuł wiadomości: Odwołanie zastrzeżenia dokumentu
- treść: typ dokumentu (dowód, paszport), seria i numer dokumentu
- załączniki: zdjęcia/skany dwóch stron dokumentu tożsamości.
2. w placówce przedstawiając swój dowód osobisty,
3. na infolinii 32 357 00 69 (jeżeli nie masz Mojego ING).
Wtedy sprawdzimy czy możemy odblokować Twój dowód osobisty.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |