- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku
22-02-2023 19:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta klienta?
Jakie dane musi posiadać pracownik, aby mógł sprawdzić mnie w systemie? Czy wystarczy tylko imię i nazwisko oraz data urodzenia?
Podejrzewam, że jeden z pracowników banku, sprawdził moje konta bez mojej wiedzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-02-2023 19:59
Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-02-2023 20:12
Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teoretycznie, a w praktyce jak to wygląda? Imię i nazwisko oraz data urodzenia wystarczą? Czy potrzebne są inne dane, np. numer dowodu.
Chciałabym sprawdzić kto wszedł na moje konto. Czy na infolinii uzyskam taką informację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-02-2023 20:34
Re: Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta przez pracownika banku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli chcesz potwierdzić, że nikt nie miał dostępu do Twoich danych, możemy to sprawdzić na podstawie złożonej reklamacji.
Taką możesz złożyć:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69,
- na czacie w Moje ING,
- osobiście w naszej placówce bankowej.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość