22-02-2023 19:46
Jakie dane są potrzebne do sprawdzenia konta klienta?
Jakie dane musi posiadać pracownik, aby mógł sprawdzić mnie w systemie? Czy wystarczy tylko imię i nazwisko oraz data urodzenia?
Podejrzewam, że jeden z pracowników banku, sprawdził moje konta bez mojej wiedzy.
22-02-2023 19:59
Pracownik banku może sprawdzić konto tylko podczas kontaktu z klientem, a każde takie wejście jest rejestrowane. Bezpieczeństwo i ochrona danych naszych klientów są dla naszych pracowników kwestią priorytetową.
22-02-2023 20:12
Teoretycznie, a w praktyce jak to wygląda? Imię i nazwisko oraz data urodzenia wystarczą? Czy potrzebne są inne dane, np. numer dowodu.
Chciałabym sprawdzić kto wszedł na moje konto. Czy na infolinii uzyskam taką informację?
22-02-2023 20:34
Jeśli chcesz potwierdzić, że nikt nie miał dostępu do Twoich danych, możemy to sprawdzić na podstawie złożonej reklamacji.
Taką możesz złożyć:
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025