29-11-2022 12:32
29-11-2022 12:37
30-11-2022 12:43
W tej sytuacji konieczne będzie złożenie wniosku o nowy limit w koncie. Każdy taki wniosek jest rozpatrywany indywidualnie. Wniosek możesz złożyć w swojej bankowości Moje ING, na infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub właśnie w oddziale.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.