Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji
@JB1: Powiem szczerze, jak wcześniej. Też mam kilka kont, nie tylko w ING, nie jest też to konto główne w tym banku. Mam kilka kont w innych bankach dlatego, że nie lubię przerw serwisowych, więc jak są w moim banku prace, to przerzucam kasę do nich i płace kartą, bo płace tylko kartą. Doceniam ten bank za to, że w wersji mobilnej zrobisz praktycznie to samo, co w wersji przeglądarkowej. Aplikacja
O, i kolejny wątek z "oświeconą mądrością" tego użytkownika. Jesteś zaślepionym fanboy'em? Albo na zleceniu w ING?
To forum ma służyć tylko do wychwalania ING pod niebiosa? To, że są alternatywy nie znaczy, że nie mają swoich problemów. Aplikacja ING jest zwyczajnie kijowa, są konkurencyjne banki, które mają lepsze i tyle.
Po wtóre, mam konta w kilku bankach bo zwyczajnie w pewnych
@JB1: Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej
Ale moment, Ty starasz sie mi dociec czy się ze mną zgadzasz? Bo mam dysonans poznawczy. Toć ja postuluję, żeby zamiast ING na siłe idiotycznie wymagał "kontaktu na żywo" przywrócił opcję "wyślij wia
Ta... zawsze się kontaktuje więcej... Nie można po prostu przywrócić opcji "wyślij wiadomość"? Nie zawsze potrzeba natychmiastowego kontaktu (tutaj zawsze jest telefon też) i dać ludziom wybór?
Co więcej, durny system i czas wylogowywania powoduje, że nawet czekając na odpowiedź konsultanta musiałem kliknąć, żeby mnie nie wylogowało... to jest tak "ciut ciut" żenujące....
Od dłuższej chwili wiszę w waszym systemie z komunikatem: "Prosimy, poczekaj chwilę - wszyscy specjaliści są zajęci. Za chwilę, któryś się z Tobą połączy.". Rzecz jasna muszę się gapić w ekran i co jakiś czas klikać żeby mnie nie wylogowało...
Bo oczywiście cudowne ING musiało wywalić prostą opcję "wyślij wiadomość"... Dziękuję za "ułatwianie" i "upraszanie" życia klientów... :facepalm: (bo emoji
Re: Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji
Czy ING mógłby przestać się zachowywać, z braku lepszego i delikatniejszego określenia: "debilnie"? I przestać idiotycznie szafować słowem "bezpieczeństwo" bo to nijak się ma do czegokolwiek?
Primo: wasza aplikacja jest guanowana i zoastała napisana najpewniej przez zespół szympansów no bo tak: UI jest koszmarnie nieintuicyjne i wygląda jak rysunek przedszkolaka. Aplikacja działa woooooolnooooo i
Re.: Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji
OMG... czy ING musi być takim idiotycznym bankiem? Już pomijając, że aplikacja (i serwis www) są najbardziej żenujace ze wszystkich na rynku to jeszcze robią takie cyrki... 🤦♂️
Deaktywacja aplikacji mobilnej i brak możliwości aktywacji
Hej ING,
dzisiaj wasza "wspaniała" aplikacja mobilna postanowiła się ni z tego ni z owego deaktywować. Przy próbie ponownej aktywacji i podaniu poprawnych danych, po ostatnim kroku "tak, chce autoryzować się biometrycznie" dostaję błąd, a raczej pokazuje się ekran z "Aktywacja aplikacji" + ikonka wykrzyknika w trójkącie i opcja "wróć do strony domowej".
Pani Agnieszko - próbowała Pani robić przelew BLIK na telefon do Urzędu Miejskiego? No... Jak się Pani uda to prosiłbym o wytłumaczenie jak to zrobić :-P
A na poważnie - są opcje, i jak to jest WyjątkowoPilnaSprawa to oczywiście można zaznaczyć opcję Express bo w takich sytuacjach te 5pln to nie jest dramat... no ale właśnie - biorąc pod uwagę, że konkurencja ma to wliczone w standardzie to ING wy
Czy ING planuje nieco uwspółcześnić ofertę konta Direct i dodać, chociażby jakąś pulę darmowych przelewów ekspresowych w miesiącu? Konkurencyjne banki już tak mają (a jeden na S, ma nawet brak limitów takich przelewów w miesiacu)...
Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Dokładnie! Ale...
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju, ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? I kosztami? Zwłaszcza w kontekście potencjalnych zyskó
Temat założony w 2017, mamy już połowę 2022 roku, czy coś się ruszyło w kwestii wprowadzenia logowania z kluczami U2F? Żyjemy w coraz bardziej niebezpiecznych czasach, co chwila słyszymy o okradaniu kont bankowych z użyciem duplikatów kart SIM, o kradzieży kont pocztowych czy braniu pożyczek/kredytów na cudze dane. W tych czasach maskowane hasło + kod SMS to zbyt mało, by czuć się bezpie
Dziękuję za odpowiedź. a teraz może Pan wrócić do mojej poprzedniej wiadomości, przeczytać podlinkowana opinie UODO wraz ze stosownymi ustępami ustawy i wyjaśnić dlaczego bank ING dosyć dalej tkwi w swojej błędnej i głupiej interpretacji? Bo ustawa mówi o uzasadnionych przypadkach a ING zbiera skany jak leci od wszystkich. Czyli albo ING robi głupio albo wychodzi z założenia, że wszyscy klienci to...
Czy ktokolwiek z banku jest mi podać podstawę prawną do wymagania zdjęcia Dowodu Osobistego (czy to przesłane przez strone www czy w oddziale banku)?
I nie, nie pytam o durne widzimisie banku i regulamin tylko PODSTAWĘ PRAWNĄ? Bo na przykład organ rządowy zdaje się mieć inne zdanie: https://uodo.gov.pl/pl/138/1182
Zgodnie z informacją Ministerstwa Cyfryzacji, wersja graficzna dokumentu tożsamości w aplikacji mObywatel nie jest dokumentem tożsamości. Jeśli prosimy o okazanie dowodu osobistego, to zawsze jest to plastikowy dokument.
Z mTożsamości możesz skorzystać wszędzie tam, gdzie nie jest wymagany dowód osobisty (plastikowy dokument) lub paszp
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu
Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:
* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie do
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!
Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?
Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu
Witam,
czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?
Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!
czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.
czy ING mogłoby zlikwidować, dosyć idiotyczny, limit maksymalnej długości hasła? Obecnie jest to 32 znaków, a przy używaniu najsensowniejszych haseł (długie zdanie -- łatwe do zapamiętania a 100% niemożliwe do złamania brute-force) jest tutaj mocno ograniczone...
Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".
Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.
Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę