O wojciech

wojciech
85 Polubień
0 Rozwiązań
219 Postów
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:

* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie do

...
0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?

1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witam,

czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?

 

Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!

2
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witam,

czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.

 

Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszc

...
3
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Maksymalny limit długości hasła???

Witam,

czy ING mogłoby zlikwidować, dosyć idiotyczny, limit maksymalnej długości hasła? Obecnie jest to 32 znaków, a przy używaniu najsensowniejszych haseł (długie zdanie -- łatwe do zapamiętania a 100% niemożliwe do złamania brute-force) jest tutaj mocno ograniczone...

1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".

 

Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.

 

Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę

...
0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re.: NIC NIE DZIAŁA!
Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...

No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej...
3
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re.: ETF w ING - bida z nędzą
Eh... człowiek od jakiegoś czasu sobie inwestuje używając konta maklerskiego w ING (bo i zaufanie do marki i posiadanie konta od lat, więc wygoda) ale chcąc inwestować w bardziej zróżnicowane opcje napotyka się na ścianę Emotikon: Obojętny

ING oczywiście obiecuje i "przesyła dalej" ale nic z tego nie wynika, więc radośnie będzie trzeba się będzie przenieść do konkurencje Emotikon: Obojętny
1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

LOL, ale to po prostu stwierdzenie faktu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

ING poszło w "bąbelkową" metamorfozę i koncentruje się głównie na bzdurnych rzeczach typu zmiany kolorków zamiast na użyteczności czy bezpieczeństwie.

1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...

 

(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)

0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

"na wiele głosów w temacie"???

 

Co jest sensowniejsze - możliwość wykonania przelewu natychmiast czy wycofania go?

 

Przydałoby się lepiej zaznaczyć, że przelew został już wykonany (albo dopiero oczekuje) - i to zarówno w widoku listy i szczegółów danego przelewu...

0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

Czy możliwe jest dodanie informacji o realizacji przelewu na liście przelewów? Tak, żeby człowiek wiedział, że takowy został zrealizowany? I pobierając potwierdzenie, że jest to potwierdzenie faktycznego przelewu a nie "zlecenia do reliazacji"???

 

W ogóle co za idiotyczna "usługa" wycofywania przelewów? ING zamiast iść do przodu i wprowadzić jako podstawowy, darmowy przelew opcję natychmiastową (ja

...
2
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.

 

W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!

2
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam,

czy ING planuje dodanie opcji wykonywania przelewu po zeskanowaniu kodu QR? Szalenie przydatne!

5
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: Aplikacja Mobilna na telefonach Huawei z AppGallery

@DorotaB:

@marobr1614@Wojciechu1Ze względów bezpieczeństwa zalecamy instalację aplikacji jedynie z oficjalnych źródeł- Sklep Play i Appstore. Nie możemy zagwarantować, że aplikacja pobrana z innego źródła spełni nasze standardy bezpieczeństwa oraz będzie działać prawidłowo. 


Dlaczego bank przymusza do używania urządzeń firmy mającej w poważaniu prywatność użytkownika? Dodanie aplikacji ING to sklepó

...
2
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re.: Powiadomienia push o przelewie
Przyłączam się do sugestii. Właśnie miałem zakładać taki sam wątek, bo znowu dostałem przelew i zachodziłem w głowę co to. Niestety brak odbiorcy/nadawcy + tematu jest wybitnym mankamentem aplikacji.

Uprasza się o dodanie "asap" ;-)
3
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Sumaryczne środki na kontach z uwzględnieniem kont walutowych (bieżący, średni przelicznik)

To chociaż tabelka z podsumowaniem i sumą dla poczególnych walut? Aktualnie przy kilkunastu kontach widok "Moje finanse" jest średnio przydatny.

 

A co do przelicznika i "musimy być precyzyjni" - przecież ING jest bankiem, machnijcie jedną czy dwie gwiazdki, mały druczek i już - będzie jak w życiu codziennym w kontaktach z bankiem :-P

1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
psd2 - wykonynywanie przelewów?

Witam,

dzięki psd2 można dodać konta z wszystkich banków i to super sprawa. Starałem się poszukać informacji na własną rękę, ale nie znalazłem a mam pytanie - czy przewidywana jest też możliwość inicjowania przelewów? Byłoby to szalenie przydatne! Z tego co kojarzę psd2 przewiduje mechanizm inicjowania płatności przez zewnętrzen podmioty, ale to raczej coś innego niż przelewy...

1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Sumaryczne środki na kontach z uwzględnieniem kont walutowych (bieżący, średni przelicznik)

Witam,

czy jest możliwość wyświetlenia gdzieś sumarycznej wartości środków na kontach z uwzględnieniem kont walutowych (biorąc na przykład średni kurs z danego dnia)? Albo chociaż wyświetlenie sum dla wszystkich walut w jednym miejscu?

 

* Na stronie głównej mamy wartość w PLN + przeskakujące (co jest wyjątkowo denerwujące) wszystkie waluty poniżej

* w "Moje finanse" są wszystkie konta, wiec trzeba su

...
3
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Dostęp do rynków zagranicznych?

Witam,

czy ING planuje wprowadzenie dostępu do inwestowania na rynkach zagranicznych? Byłby to ogromny plus dla obecnego konta maklerskiego.

4
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

@MagdalenaD

 

W waszej ofercie w ogóle nie ma takich powiadomień... a szkoda. Już nawet toporny "bank międzynarodowy z nazwą kojarzącą się z Londynem" wprowadzili takowe dla operacji na kredytówkach, a zarzekali się, że nie będzie...

0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: Powiadomienie i wyciągi na e-mail

Jak nie było tak nie ma... ja już w sumie straciłem nadzieję, żę będzie Emotikon: Smutny

0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

@yossarin77:

Tym czasem pojawiają się nowe metody hacków i autoryzacja przez SMS naprawdę staje się niezbepieczna 

https://medium.com/coinmonks/the-most-expensive-lesson-of-my-life-details-of-sim-port-hack-35de11517124

 

najgorsze jest to że złodzieje mogą w naszym imieniu zaciągnąć kredyt, więc zostawienie nawet niskiego salda nie zabezpiecza przed utratą znacznych środków. 

czy macie jakieś nowe info

...
0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Kontakty z bankiem można opisać typową chilijską odpowiedzią: "sii... pero no" (taaaak... ale nie). Generalnie pisanie na tym forum z sugestiami nie ma najmniejszego sensu.

0
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Wyszukiwanie odbiorcy

Witam,

drogie i kochane ING - czy możecie ogarnać wasz beznadziejny system? Wywaliliście przelewy wzorcowe i zmuszacie użytkowników do używania "automagicznej" wyszukiwarki -- super, cudownie! Co jakiś czas (od 1 tygodnia do 2 miesiecy) robie przelew do pewnej osoby - posiada ona konta w dwoch bankach (ING i "Bank Alternatywny"), oba zapisane w kontaktach. Dzisiaj chciałem znowu zrobić przelew i co

...
1
wojciech
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-03-2016 16:04
Data ostatnich odwiedzin ‎04-07-2021 10:11
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 219
Łączna liczba otrzymanych Lajków 85
Posty, które lubię