O wojciech

wojciech
86 Polubień
0 Rozwiązań
231 Postów
Re: Express Elixir w Direct?

Pani Agnieszko - próbowała Pani robić przelew BLIK na telefon do Urzędu Miejskiego? No... Jak się Pani uda to prosiłbym o wytłumaczenie jak to zrobić :-P

 

A na poważnie - są opcje, i jak to jest WyjątkowoPilnaSprawa to oczywiście można zaznaczyć opcję Express bo w takich sytuacjach te 5pln to nie jest dramat... no ale właśnie - biorąc pod uwagę, że konkurencja ma to wliczone w standardzie to ING wy

...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Express Elixir w Direct?

Czy ING planuje nieco uwspółcześnić ofertę konta Direct i dodać, chociażby jakąś pulę darmowych przelewów ekspresowych w miesiącu? Konkurencyjne banki już tak mają (a jeden na S, ma nawet brak limitów takich przelewów w miesiacu)...

2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

zieew Emotikon: Bardzo szczęśliwy

@Marek_Zegarek:

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.

Dokładnie! Ale...

 

Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?

Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? I kosztami? Zwłaszcza w kontekście potencjalnych zyskó

...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

@ChemiQ81:

Temat założony w 2017, mamy już połowę 2022 roku, czy coś się ruszyło w kwestii wprowadzenia logowania z kluczami U2F? Żyjemy w coraz bardziej niebezpiecznych czasach, co chwila słyszymy o okradaniu kont bankowych z użyciem duplikatów kart SIM, o kradzieży kont pocztowych czy braniu pożyczek/kredytów na cudze dane. W tych czasach maskowane hasło + kod SMS to zbyt mało, by czuć się bezpie

...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: dowód osobisty

ref: https://www.gov.pl/web/mobywatel/mtozsamosc (słaba ta usługa…)

0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Wymagane zdjecie/skan dowodu osobistego
Dziękuję za odpowiedź. a teraz może Pan wrócić do mojej poprzedniej wiadomości, przeczytać podlinkowana opinie UODO wraz ze stosownymi ustępami ustawy i wyjaśnić dlaczego bank ING dosyć dalej tkwi w swojej błędnej i głupiej interpretacji? Bo ustawa mówi o uzasadnionych przypadkach a ING zbiera skany jak leci od wszystkich. Czyli albo ING robi głupio albo wychodzi z założenia, że wszyscy klienci to...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Wymagane zdjecie/skan dowodu osobistego

Czy ktokolwiek z banku jest mi podać podstawę prawną do wymagania zdjęcia Dowodu Osobistego (czy to przesłane przez strone www czy w oddziale banku)?

 

I nie, nie pytam o durne widzimisie banku i regulamin tylko PODSTAWĘ PRAWNĄ? Bo na przykład organ rządowy zdaje się mieć inne zdanie: https://uodo.gov.pl/pl/138/1182

2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: dowód osobisty

Prosiłbym o podanie podstawy prawnej tej informacji.


@KarolinaM:

Zgodnie z informacją Ministerstwa Cyfryzacji, wersja graficzna dokumentu tożsamości w aplikacji mObywatel nie jest dokumentem tożsamości. Jeśli prosimy o okazanie dowodu osobistego, to zawsze jest to plastikowy dokument.

 

Z mTożsamości możesz skorzystać wszędzie tam, gdzie nie jest wymagany dowód osobisty (plastikowy dokument) lub paszp

...
2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re.: Bankowość leży?

@malgonek:

Epuap nie działa .... teraz nie da sie wysłac smsmów do swoich klientów :/


Polecam sobie założyć Profil Zaufany zamiast polegać na banku -- zwłaszcza takim jak ING. Jednak dużo pewniej.

0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Bankowość leży?

@MartynaC:

Niestety, w tej chwili nasza bankowość internetowa nie działa poprawnie. Już nad tym pracujemy. Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny


To, że nie działa to widzę. Byłoby miło, gdyby zaczęło działać... Byłoby jeszcze milej, gdyby ING co rusz nie dawało ciała i nie padało co chwilę...

0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Bankowość leży?

Próbuję się zalogować:

* strona logowania otwiera się niemiłosiernie długo.

* po podaniu poprawnych danych dostaję "błędne hasło".

* aplikacja mobilna nie działa... "website opening failure" -- w sumie gratulacje, że jako "aplikację" serwujecie opakowaną stronę www -- brawa…

 

ING, weź się ogarnij bo to kolejna "padaczka" w wykonaniu waszego cudacznego, bąbelkowego systemu...

10
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:

* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie do

...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?

1
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witam,

czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?

 

Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!

2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!

Witam,

czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.

 

Czy w tym idiotycznym banku ktoś jeszc

...
3
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Maksymalny limit długości hasła???

Witam,

czy ING mogłoby zlikwidować, dosyć idiotyczny, limit maksymalnej długości hasła? Obecnie jest to 32 znaków, a przy używaniu najsensowniejszych haseł (długie zdanie -- łatwe do zapamiętania a 100% niemożliwe do złamania brute-force) jest tutaj mocno ograniczone...

1
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Re.: NIC NIE DZIAŁA!

Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".

 

Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.

 

Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę

...
0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re.: NIC NIE DZIAŁA!
Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...

No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej...
3
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re.: ETF w ING - bida z nędzą
Eh... człowiek od jakiegoś czasu sobie inwestuje używając konta maklerskiego w ING (bo i zaufanie do marki i posiadanie konta od lat, więc wygoda) ale chcąc inwestować w bardziej zróżnicowane opcje napotyka się na ścianę Emotikon: Obojętny

ING oczywiście obiecuje i "przesyła dalej" ale nic z tego nie wynika, więc radośnie będzie trzeba się będzie przenieść do konkurencje Emotikon: Obojętny
1
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

LOL, ale to po prostu stwierdzenie faktu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

ING poszło w "bąbelkową" metamorfozę i koncentruje się głównie na bzdurnych rzeczach typu zmiany kolorków zamiast na użyteczności czy bezpieczeństwie.

1
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...

 

(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)

0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

"na wiele głosów w temacie"???

 

Co jest sensowniejsze - możliwość wykonania przelewu natychmiast czy wycofania go?

 

Przydałoby się lepiej zaznaczyć, że przelew został już wykonany (albo dopiero oczekuje) - i to zarówno w widoku listy i szczegółów danego przelewu...

0
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

Czy możliwe jest dodanie informacji o realizacji przelewu na liście przelewów? Tak, żeby człowiek wiedział, że takowy został zrealizowany? I pobierając potwierdzenie, że jest to potwierdzenie faktycznego przelewu a nie "zlecenia do reliazacji"???

 

W ogóle co za idiotyczna "usługa" wycofywania przelewów? ING zamiast iść do przodu i wprowadzić jako podstawowy, darmowy przelew opcję natychmiastową (ja

...
2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.

 

W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!

2
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Przelew po zeskanowaniu kodu QR?

Witam,

czy ING planuje dodanie opcji wykonywania przelewu po zeskanowaniu kodu QR? Szalenie przydatne!

5
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎02-03-2016 16:04
Data ostatnich odwiedzin ‎15-09-2022 09:50
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 231
Łączna liczba otrzymanych Lajków 86
Posty, które lubię