Dziękuję za odpowiedź. a teraz może Pan wrócić do mojej poprzedniej wiadomości, przeczytać podlinkowana opinie UODO wraz ze stosownymi ustępami ustawy i wyjaśnić dlaczego bank ING dosyć dalej tkwi w swojej błędnej i głupiej interpretacji? Bo ustawa mówi o uzasadnionych przypadkach a ING zbiera skany jak leci od wszystkich. Czyli albo ING robi głupio albo wychodzi z założenia, że wszyscy klienci to...
Czy ktokolwiek z banku jest mi podać podstawę prawną do wymagania zdjęcia Dowodu Osobistego (czy to przesłane przez strone www czy w oddziale banku)?
I nie, nie pytam o durne widzimisie banku i regulamin tylko PODSTAWĘ PRAWNĄ? Bo na przykład organ rządowy zdaje się mieć inne zdanie: https://uodo.gov.pl/pl/138/1182
Zgodnie z informacją Ministerstwa Cyfryzacji, wersja graficzna dokumentu tożsamości w aplikacji mObywatel nie jest dokumentem tożsamości. Jeśli prosimy o okazanie dowodu osobistego, to zawsze jest to plastikowy dokument.
Z mTożsamości możesz skorzystać wszędzie tam, gdzie nie jest wymagany dowód osobisty (plastikowy dokument) lub paszp
Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu
Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:
* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie do
Re: Brak możliwości kontaktu / wysłania wiadomości!
Niby w założeniu jest to OK, ale jednak ten czat jest mocno kulawy. Do tego dla ludzi preferujących kontakt tekstowy w momencie kiedy chat nie nie działa nie ma w sumie możliwości kontaktu. Mozę by poza godzinami działania czatu dodać opcje "wyślij wiadomości"?
Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu
Witam,
czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?
Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!
czy głupawy ING mógłby przywrócić możliwość wysyłania zwykłych wiadomości o dowolnej porze? Bo aktualnie człowiek chciałby wysłać zapytanie do banku (i dostać odpowiedź, kiedy bank będzie mógł odpowiedzieć) zamiast czekać na dostępność konsultantów ale nie może, bo jakiś patafian postanowił "usprawnić życie" i wprowadzić czat, który nie jest całodobowy.
czy ING mogłoby zlikwidować, dosyć idiotyczny, limit maksymalnej długości hasła? Obecnie jest to 32 znaków, a przy używaniu najsensowniejszych haseł (długie zdanie -- łatwe do zapamiętania a 100% niemożliwe do złamania brute-force) jest tutaj mocno ograniczone...
Jasna sprawa, że awarie się zdarzają. Problem polega na tym, że w ING dzieją się one ostatnio (zwłaszcza po wprowadzeniu tego cukierkowatego, ułomnego systemu) zbyt często. I to wszystko pomimo ciągłych "prac konserwacyjnych".
Można wręcz odnieść wrażenie, że jakiś biedny informatyk tam siedzi i ręcznie "bity przepycha"... no litości.
Nawet niepoważne serwisy (chociażby społecznościowe) mają masę
Nie no - zalogować sie da, ale oczywiscie w tym żenującym banku nic wiecej się nie da zrobić. Nawet przelewu bo po wprowadzeniu numeru konta nic sie nie pojawia...
No ale przecież ING wprowadziło "magiczne, nowoczesne bąble", żeby wszystko działało lepiej. To nic, że od momentu aktualizacji praktycznie co 2-3 tygodnie jest "przerwa techniczna" i okresowo co rusz sie coś sypie losowe... no do jasnej...
Eh... człowiek od jakiegoś czasu sobie inwestuje używając konta maklerskiego w ING (bo i zaufanie do marki i posiadanie konta od lat, więc wygoda) ale chcąc inwestować w bardziej zróżnicowane opcje napotyka się na ścianę
ING oczywiście obiecuje i "przesyła dalej" ale nic z tego nie wynika, więc radośnie będzie trzeba się będzie przenieść do konkurencje
Re: Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy
"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...
(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)
Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów
Czy możliwe jest dodanie informacji o realizacji przelewu na liście przelewów? Tak, żeby człowiek wiedział, że takowy został zrealizowany? I pobierając potwierdzenie, że jest to potwierdzenie faktycznego przelewu a nie "zlecenia do reliazacji"???
W ogóle co za idiotyczna "usługa" wycofywania przelewów? ING zamiast iść do przodu i wprowadzić jako podstawowy, darmowy przelew opcję natychmiastową (ja
Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy
Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.
W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!
@marobr1614@Wojciechu1Ze względów bezpieczeństwa zalecamy instalację aplikacji jedynie z oficjalnych źródeł- Sklep Play i Appstore. Nie możemy zagwarantować, że aplikacja pobrana z innego źródła spełni nasze standardy bezpieczeństwa oraz będzie działać prawidłowo.
Dlaczego bank przymusza do używania urządzeń firmy mającej w poważaniu prywatność użytkownika? Dodanie aplikacji ING to sklepó
Przyłączam się do sugestii. Właśnie miałem zakładać taki sam wątek, bo znowu dostałem przelew i zachodziłem w głowę co to. Niestety brak odbiorcy/nadawcy + tematu jest wybitnym mankamentem aplikacji.
Re: Sumaryczne środki na kontach z uwzględnieniem kont walutowych (bieżący, średni przelicznik)
To chociaż tabelka z podsumowaniem i sumą dla poczególnych walut? Aktualnie przy kilkunastu kontach widok "Moje finanse" jest średnio przydatny.
A co do przelicznika i "musimy być precyzyjni" - przecież ING jest bankiem, machnijcie jedną czy dwie gwiazdki, mały druczek i już - będzie jak w życiu codziennym w kontaktach z bankiem :-P
dzięki psd2 można dodać konta z wszystkich banków i to super sprawa. Starałem się poszukać informacji na własną rękę, ale nie znalazłem a mam pytanie - czy przewidywana jest też możliwość inicjowania przelewów? Byłoby to szalenie przydatne! Z tego co kojarzę psd2 przewiduje mechanizm inicjowania płatności przez zewnętrzen podmioty, ale to raczej coś innego niż przelewy...