Odpowiedz

"Wspaniały" kontakt z ING

Od dłuższej chwili wiszę w waszym systemie z komunikatem: "Prosimy, poczekaj chwilę - wszyscy specjaliści są zajęci. Za chwilę, któryś się z Tobą połączy.". Rzecz jasna muszę się gapić w ekran i co jakiś czas klikać żeby mnie nie wylogowało...

 

Bo oczywiście cudowne ING musiało wywalić prostą opcję "wyślij wiadomość"... Dziękuję za "ułatwianie" i "upraszanie" życia klientów... :facepalm: (bo emoji tutaj blokujecie...)

 
 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 7 (11 159 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Obecnie kontaktuje się z nami wiele klientów, dlatego czas oczekiwania może być nieco dłuższy. Robimy co w naszej mocy, aby każdy mógł z nami porozmawiać. Prosimy spróbuj ponownie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
78
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 7 (11 155 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Ta... zawsze się kontaktuje więcej... Nie można po prostu przywrócić opcji "wyślij wiadomość"? Nie zawsze potrzeba natychmiastowego kontaktu (tutaj zawsze jest telefon też) i dać ludziom wybór?

 

Co więcej, durny system i czas wylogowywania powoduje, że nawet czekając na odpowiedź konsultanta musiałem kliknąć, żeby mnie nie wylogowało... to jest tak "ciut ciut" żenujące....

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 7 (11 152 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 4 z 7 (11 101 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

@wojciech Dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. Zapisaliśmy ją i przyjrzymy się aktualnym opcjom



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (11 054 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

[ Edytowane ]
Macie poblokowane infolinie z Waszego własnego powodu, zakładam że 90% dzwoniących to temat za lokowanej apki moje ING, poszliście po bandzie z tą decyzją, nie dając klientom innej opcji do wyboru, zostaje wymiana telefonu lub banku, ta druga opcja jest tańsza, więc może ktoś z władnych w ING zastanowi się nad dalszym działaniem prokonsumenckim
abiernat71
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
26-10-2022
Wiadomość 6 z 7 (11 052 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING


@JB1:
Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej

Ale moment, Ty starasz sie mi dociec czy się ze mną zgadzasz? Bo mam dysonans poznawczy. Toć ja postuluję, żeby zamiast ING na siłe idiotycznie wymagał "kontaktu na żywo" przywrócił opcję "wyślij wiadomość" w serwisie internetowym - ja wtedy nie muszę "wisieć na linii" a bank może mi odpowiedzieć kiedy im wiadomość wpadnie do kolejki. Tak zwany "win-win".

 

Chyba, że chodziło Ci o coś innego i tak po prostu bez sensu trajkotasz od sensu?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 7 z 7 (10 929 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?

13-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy