Odpowiedz

"Wspaniały" kontakt z ING

Od dłuższej chwili wiszę w waszym systemie z komunikatem: "Prosimy, poczekaj chwilę - wszyscy specjaliści są zajęci. Za chwilę, któryś się z Tobą połączy.". Rzecz jasna muszę się gapić w ekran i co jakiś czas klikać żeby mnie nie wylogowało...

 

Bo oczywiście cudowne ING musiało wywalić prostą opcję "wyślij wiadomość"... Dziękuję za "ułatwianie" i "upraszanie" życia klientów... :facepalm: (bo emoji tutaj blokujecie...)

 
 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 7 (11 816 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Obecnie kontaktuje się z nami wiele klientów, dlatego czas oczekiwania może być nieco dłuższy. Robimy co w naszej mocy, aby każdy mógł z nami porozmawiać. Prosimy spróbuj ponownie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 7 (11 812 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Ta... zawsze się kontaktuje więcej... Nie można po prostu przywrócić opcji "wyślij wiadomość"? Nie zawsze potrzeba natychmiastowego kontaktu (tutaj zawsze jest telefon też) i dać ludziom wybór?

 

Co więcej, durny system i czas wylogowywania powoduje, że nawet czekając na odpowiedź konsultanta musiałem kliknąć, żeby mnie nie wylogowało... to jest tak "ciut ciut" żenujące....

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 7 (11 809 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 4 z 7 (11 758 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

@wojciech Dziękujemy za Twoją opinię w tej sprawie. Zapisaliśmy ją i przyjrzymy się aktualnym opcjom



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 5 z 7 (11 711 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING

[ Edytowane ]
Macie poblokowane infolinie z Waszego własnego powodu, zakładam że 90% dzwoniących to temat za lokowanej apki moje ING, poszliście po bandzie z tą decyzją, nie dając klientom innej opcji do wyboru, zostaje wymiana telefonu lub banku, ta druga opcja jest tańsza, więc może ktoś z władnych w ING zastanowi się nad dalszym działaniem prokonsumenckim
abiernat71
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
26-10-2022
Wiadomość 6 z 7 (11 709 wyświetleń)

Re: "Wspaniały" kontakt z ING


@JB1:
Zapraszam do wizyty w banku, proszę się zwolnić z pracy, bo trzeba sprawę załatwić. To, że to jest bank, nie oznacza, że to niewolnicy. Nigdy nie dzwoniłem do banku w nocy, dajmy żyć i żyjmy dalej

Ale moment, Ty starasz sie mi dociec czy się ze mną zgadzasz? Bo mam dysonans poznawczy. Toć ja postuluję, żeby zamiast ING na siłe idiotycznie wymagał "kontaktu na żywo" przywrócił opcję "wyślij wiadomość" w serwisie internetowym - ja wtedy nie muszę "wisieć na linii" a bank może mi odpowiedzieć kiedy im wiadomość wpadnie do kolejki. Tak zwany "win-win".

 

Chyba, że chodziło Ci o coś innego i tak po prostu bez sensu trajkotasz od sensu?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 7 z 7 (11 586 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Żeby kredyt skrócił się o jedną ratę, to musisz tę ratę nadpłacić, czyli nadpłata musi wynosić tyle, ile wynosi część kapitałowa Twojej raty, albo nawet trochę więcej.

17-02-2025
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

17-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy