Odpowiedz

Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

23 marca 2023 r. bank poinformował, cyt.:

"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."

 

Minęło już ponad 5 miesięcy i jak na razie nie ma zapowiadanych zmian. Ile jeszcze poczekamy i dlaczego tak długo trwa wprowadzanie tak prostej zmiany?

Proszę o odpowiedź.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 17 (23 888 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Podpinam się do pytania. Limity w ING są śmiesznie niskie na tle konkurencji.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 2 z 17 (23 873 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 17 (23 809 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity


@KarolinaM:

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉


Może warto zamiast przez 5 miesiecy popijać korpo-kawkę i pi*ić od rzeczy wziąć się do roboty? "hehe + emotikonek 😉" żeby było słitaśnie-żenująco...

 

Btw. wasza strona leży od kilku godzin i tylko informujecie o "przejściowych problemach" i też nad rozwiązaniem dzielnie "pracujecie"... czy ten bank i jego pracownicy może być bardziej żenujący?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 17 (23 588 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Czy, żeby ta zmiana została wprowadzona trzeba się u was zatrudnić i dokonać zmiany samodzielnie?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 5 z 17 (23 398 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

#ING jakieś postępy w pracach?
Odpowiedz
0 Lajków
ps
ps
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-12-2023
Wiadomość 6 z 17 (19 814 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 7 z 17 (19 473 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 8 z 17 (19 308 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Jest szansa na zmianę tej zmiennej w tej dekadzie czy ciąg menadźersko-approvalowy jest zbyt długi by na to liczyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 9 z 17 (14 800 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (14 477 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy