Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

23 marca 2023 r. bank poinformował, cyt.:

"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."

 

Minęło już ponad 5 miesięcy i jak na razie nie ma zapowiadanych zmian. Ile jeszcze poczekamy i dlaczego tak długo trwa wprowadzanie tak prostej zmiany?

Proszę o odpowiedź.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 17 (24 014 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Podpinam się do pytania. Limity w ING są śmiesznie niskie na tle konkurencji.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
171
48
02-12-2022
Wiadomość 2 z 17 (23 999 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 17 (23 935 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity


@KarolinaM:

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉


Może warto zamiast przez 5 miesiecy popijać korpo-kawkę i pi*ić od rzeczy wziąć się do roboty? "hehe + emotikonek 😉" żeby było słitaśnie-żenująco...

 

Btw. wasza strona leży od kilku godzin i tylko informujecie o "przejściowych problemach" i też nad rozwiązaniem dzielnie "pracujecie"... czy ten bank i jego pracownicy może być bardziej żenujący?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 17 (23 714 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Czy, żeby ta zmiana została wprowadzona trzeba się u was zatrudnić i dokonać zmiany samodzielnie?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 5 z 17 (23 524 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

#ING jakieś postępy w pracach?
Odpowiedz
0 Lajków
ps
ps
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-12-2023
Wiadomość 6 z 17 (19 940 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 7 z 17 (19 599 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 8 z 17 (19 434 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Jest szansa na zmianę tej zmiennej w tej dekadzie czy ciąg menadźersko-approvalowy jest zbyt długi by na to liczyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 9 z 17 (14 926 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (14 603 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

05-04-2025
Re: Nie udało sie pobrać danych imoje

Witam,

odświeżam temat ponieważ mimo wyczyszczenia plików cookie i zmiany przeglądarek komunikat nadal się pojawia.

W momencie kiedy zostaje przekierowany z esklepu w celu zapłaty pojawia się okno z log

...

04-04-2025
dyspozycja na wypadek śmierci a kredyt w banku ING

Jeśli ktoś wydaje dyspozycję wypłaty na wypadek śmierci z konta osobistego, a ma przy okazji kredyt w ING, który spłaca z tego konta, to czy dyspozycja zostanie zrealizowana, czy bank przejmie środki

...

04-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy