Odpowiedz

HyperOS i płatności NFC

Od momentu zaktualizowania się mojego Xiaomi 11T PRO do systemu HyperOS mam problem, że nie mogę aktywować płatności NFC. W zakładce karty cały czas pokazuje mi się, że karta nie jest aktywna do płatności NFC na moim telefonie. Podczas płatności pokazuje się komunikat, że nie jest ustawiona karta domyślna dla płatności NFC.

 

Co już zrobiłem:

- pełen reset telefonu z instalowaniem app na nowo

- ustawienie app ING jako domyślnej do płatności NFC

- usunięcie google pay

- kilkukrotne usunięcie karty i przypisanie jej na nowo.

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły... Nie ukrywam, że bez NFC ciężko żyć.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 099 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 019 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

O tym zapomniałem, że też to zmieniłem i nadal nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 002 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
458
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (1 905 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Mam to samo ,pieniądze zablokowane . Składam wniosek wycofuję pieniądze i zamykam konto w ING 

01-04-2025
Re.: Negocjacja marzy

Zerknij na odpowiedź Pani z banku:

https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Dramat-procesowanie-wniosku-ponad-6-tygodni-i-cisza/m-p/45336#M11393

Na negocjacje bym nie liczył ale ... spróbować war...

01-04-2025
Negocjacja marzy

Dzien dobry,

 

Jestem w trakcie procesu rozpatrywania mojego wniosku o kredyt hipoteczny w ING - moj wniosek zostal wstepnie zaakceptowany i ING chce udzielic mi kredytu, musze tylko uzupelnic kilka dok

...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy