Odpowiedz

HyperOS i płatności NFC

Od momentu zaktualizowania się mojego Xiaomi 11T PRO do systemu HyperOS mam problem, że nie mogę aktywować płatności NFC. W zakładce karty cały czas pokazuje mi się, że karta nie jest aktywna do płatności NFC na moim telefonie. Podczas płatności pokazuje się komunikat, że nie jest ustawiona karta domyślna dla płatności NFC.

 

Co już zrobiłem:

- pełen reset telefonu z instalowaniem app na nowo

- ustawienie app ING jako domyślnej do płatności NFC

- usunięcie google pay

- kilkukrotne usunięcie karty i przypisanie jej na nowo.

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły... Nie ukrywam, że bez NFC ciężko żyć.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (773 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
640
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (693 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

O tym zapomniałem, że też to zmieniłem i nadal nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (676 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
433
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Jestem pod wrażeniem, że masz jeszcze nadzieję, że kogokolwiek w tym banku interesuje zdanie klientów Emotikon: Szczęśliwy

13-09-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Mija 8 miesiąc od pojawienia się nowej wersji, nadal żaden problem nie został naprawiony… Czy ktoś poleciał ze stołka od odwalenie takiej fuszerki?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które p...

13-09-2024
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy