Odpowiedz

HyperOS i płatności NFC

Od momentu zaktualizowania się mojego Xiaomi 11T PRO do systemu HyperOS mam problem, że nie mogę aktywować płatności NFC. W zakładce karty cały czas pokazuje mi się, że karta nie jest aktywna do płatności NFC na moim telefonie. Podczas płatności pokazuje się komunikat, że nie jest ustawiona karta domyślna dla płatności NFC.

 

Co już zrobiłem:

- pełen reset telefonu z instalowaniem app na nowo

- ustawienie app ING jako domyślnej do płatności NFC

- usunięcie google pay

- kilkukrotne usunięcie karty i przypisanie jej na nowo.

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły... Nie ukrywam, że bez NFC ciężko żyć.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (3 201 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Jeśli nie możesz realizować płatności telefonem marki Xiaomi, włącz w swoim telefonie opcję Użyj mobilnego portfela z HCE.

Wybierz kolejno:
- Ustawienia
- Sieci bezprzewodowe i komórkowe
- Więcej
- Układ zabezpieczający
- Zaznacz opcję "Użyj mobilnego portfela z HCE"

 

Jeżeli będziesz miał tę opcję włączoną, a nadal będziesz miał kłopot z podłączeniem karty do płatności telefonem, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 121 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

O tym zapomniałem, że też to zmieniłem i nadal nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz_vip
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (3 104 wyświetleń)

Re.: HyperOS i płatności NFC

Skontaktuj się proszę z nami na czacie w aplikacji i postaramy się pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
496
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

15-11-2025
Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.

15-11-2025
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy