Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

23 marca 2023 r. bank poinformował, cyt.:

"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."

 

Minęło już ponad 5 miesięcy i jak na razie nie ma zapowiadanych zmian. Ile jeszcze poczekamy i dlaczego tak długo trwa wprowadzanie tak prostej zmiany?

Proszę o odpowiedź.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 17 (24 225 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Podpinam się do pytania. Limity w ING są śmiesznie niskie na tle konkurencji.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
173
48
02-12-2022
Wiadomość 2 z 17 (24 210 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 17 (24 146 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity


@KarolinaM:

Niestety nie możemy jeszcze przybliżyć terminu wprowadzenia zmian. Pracujemy nad tym.

Kiedy opcja będzie już dostępna, poinformujemy o tym 😉


Może warto zamiast przez 5 miesiecy popijać korpo-kawkę i pi*ić od rzeczy wziąć się do roboty? "hehe + emotikonek 😉" żeby było słitaśnie-żenująco...

 

Btw. wasza strona leży od kilku godzin i tylko informujecie o "przejściowych problemach" i też nad rozwiązaniem dzielnie "pracujecie"... czy ten bank i jego pracownicy może być bardziej żenujący?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 17 (23 925 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Czy, żeby ta zmiana została wprowadzona trzeba się u was zatrudnić i dokonać zmiany samodzielnie?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 5 z 17 (23 735 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

#ING jakieś postępy w pracach?
Odpowiedz
0 Lajków
ps
ps
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-12-2023
Wiadomość 6 z 17 (20 151 wyświetleń)

Re: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 7 z 17 (19 810 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

No tyle to już trwa i nic. A ten niski limit bardzo utrudnia życie. Już nie raz musiałem korzystać z kont w innych bankach bo musiałem zrobić szybko taką operacje.
Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 8 z 17 (19 645 wyświetleń)

Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Jest szansa na zmianę tej zmiennej w tej dekadzie czy ciąg menadźersko-approvalowy jest zbyt długi by na to liczyć?
Odpowiedz
0 Lajków
Rumtzays
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-09-2023
Wiadomość 9 z 17 (15 137 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Zajmie nam to nieco mniej czasu niż dekadę 😉 Kiedy wprowadzimy zmiany, będziemy o tym informować.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 10 z 17 (14 814 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy