Czy da się jakoś wyłączyć choć częściowo powiadomienia dotyczące karty kredytowej?
Pytam, bo czuje się wręcz przytłoczony zalewem informacji od banku.
Najpierw powiadomienie, że zostało 5 dni do spłaty karty (i nieważne, że karta jest dawno spłacona przez terminem, przypomnienie zawsze przychodzi...).
Jeszcze gorzej to wygląda w dniu zestawienia karty kredytowej, bo przychodzą o tym aż trzy powiadom
"w przyszłości będą Państwo mogli zwiększyć maksymalny limit przelewów na telefon i na prośbę BLIK: limit jednorazowej transakcji z 500 zł na 1 000 zł, limit dzienny z 1 000 zł na 2 000 zł. Informację o tym, kiedy wprowadzimy taką możliwość w naszym systemie, prześlemy Państwu w osobnym SMS-ie i wiadomości w Moim ING."
Aktywnie i często korzystam z ofert Visa i przez to, że przez kilka tygodni nie miałem wglądu do ofert, to nie wiem, z których ofert mogę skorzystać (na zasadzie, że pierwszy raz korzystam z danej oferty), a z których nie (skorzystanie drugi raz z tej samej oferty wiąże się z brakiem uzyskania rabatu)?
Na infolinii nie mogą mi pomóc, bo nie mają wglądu do moich ofert V
Od tygodnia czasu wszystko jest już w porządku, wszystkie oferty Visa wyświetlają się, tak jak powinny.
I co ciekawe, kilka dni później przyszła odpowiedź na reklamację, cyt.:
"Błąd z przeglądaniem ofert w programie Visa oferty jest nam znany i pracujemy nad jego wyprowadzeniem. Niestety termin naprawy jest odległy. Możemy go wyprowadzić w drugiej połowie roku."
Od 2 tygodni mam problem z wyświetlaniem się aktywnych ofert Visa zarówno w bankowości internetowej jak i aplikacji mobilnej.
W bankowości internetowej najpierw wyświetlała się tylko część ofert a reszta nie i jest komunikat cyt. "coś poszło nie tak" i niżej "Spróbuj ponownie". Po kilkukrotnym kliknięciu w "Spróbuj ponownie" komunikat znikał i dalej wyświetlała się tylko część ofert. Ostatnio jest
A dlaczego nie można mieć kont w różnych wariantach? To jest duża niedogodność dla inwestora, który ma kilka strategii inwestycyjnych i przykładowo na koncie koncie aktywnym chciałby inwestować krótkoterminowo, a na elastycznym długoterminowo. Czy jest szansa, żeby to zmienić? Proszę o odpowiedź.
Można mieć maksymalnie tylko 2 konta maklerskie? Do tego, oba konta maklerskie albo elastyczne albo aktywne, nie może być jedno elastyczne, a drugie aktywne?
Ostatnio często otrzymuję powiadomienia czy informacje od banku, że mogę skorzystać z mikrorachunku podatkowego i przelewów BLIK. Nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie to, że z wymienionych funkcjonalności korzystam od dawna(!) Po co to zawracanie głowy czymś, czego od dawna używam i doskonale wiem, jak z tego korzystać?
Jak w tytule tematu. Nie wiem po co bank wprowadził zakładkę "Powiadomienia", skoro często ta sama informacja od banku jest powielana w zakładce "Wiadomości"? Tylko tracę czas, żeby sprawdzić nową informację od banku w zakładce "Wiadomości", choć wcześniej to samo widnieje w zakładce "Powiadomienia"...
Tu jeszcze jedna wada usunięcia możliwości napisania wiadomości.
Jest niedziela, dużo wolnego czasu, żeby skontaktować się z bankiem, a tu zonk, bo chat czy kontakt ze specjalistą nie działają (wiadomo, pracownicy też mają wolne) i przydałoby się zostawienie wiadomości w takich sytuacjach i tu szkoda, że nie można już napisać wiadomości czy odpowiedź na wiadomość z banku. W dni robocze o wiele trud
Dodam jeszcze, że system daje mało czasu na zredagowanie wiadomości pod załącznikiem, czego efektem jest wylogowanie z bankowości internetowej i konieczność pisania od nowa wiadomości...
Funkcja czatu też ma wadę, że po wylogowaniu się z bankowości internetowej okienko czatu znika.
Reasumując, jest dużo do poprawienia, aby korzystanie z nowych form kontaktu z bankiem było komfortowe.
Wygodniejsze było odpowiadanie pod wiadomością dotyczącą reklamacji, a czat tu utrudnia sprawę, bo trzeba napisać, o jaką reklamację chodzi, co zabiera czas. Wysłanie załącznika z wiadomością - tu mankament, że wiadomość może mieć tylko 140 znaków, co nie zawsze jest wystarczające, żeby opisać załącznik. Doceniam możliwości czatu, ale w pewnych przypadkach nie jest to dobra forma korespondencji, j
Niestety podobnie nie rozumiem, dlaczego bank zrezygnował z tak przydatnej funkcjonalności? A było to przydatne, jeśli otrzymywałem odpowiedź na reklamację i chciałem coś dopytać, czy doprecyzować na prośbę banku.
Dziś sprawdziłem, że wylogowanie się i ponownie zalogowanie zadziałało jednak na korzyść szybkiego zaksięgowania spłaty karty kredytowej, choć jak wcześniej pisałem, nie zawsze to działa.
Spłacając kartę kredytową, zazwyczaj czeka się około 20 minut, żeby spłata została uznana/zaksięgowana. Jest to uciążliwe w sytuacji, jak pilnie potrzeba zapłacić kartą kredytową np. w sklepie, gdy limit karty jest w całości wykorzystany i uzupełnienie karty środkami trwa aż 20 minut czy nawet dłużej. Czy bank pochyli się nad rozwiązaniem tego problemu? Skoro przelew między rachunkami ING (konto r...
Czy jest możliwość, aby powiadomienia push o przelewie działały całą dobę? Przy okazji proszę o doprecyzowanie, w jakich obecnie godzinach (od do) działają powiadomienia push o przelewie?
Re: Zmiana terminu zestawienia dla karty kredytowej
A jak zmiana daty zestawienia karty kredytowej przekłada się na termin spłaty karty?
Dla przykładu, zestawienie karty jest sporządzane 26-go dnia każdego miesiąca.
26 kwietnia przypada najbliższe zestawienie karty i rozumiem, że w przypadku karty kredytowej Visa (gdzie do wyboru są 4 terminy zestawień, tj. 6, 12, 16 lub 26 dzień każdego miesiąca) można przesunąć/zmienić termin na 6,12 lub 16 maja (
Czy zamykając w oddziale banku kartę kredytową (rozumiem, że tylko w ten sposób można zamknąć kartę kredytową i nie można tego zrobić poprzez infolinię lub bankowość internetową?) z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, jestem zobowiązany spłacić całe zadłużenie w ciągu 30 dni?
Pytam, bo korzystając z okresu bezodsetkowego, może zdarzyć się tak, że jest np. jeszcze 40 dni okresu bezodsetkowego (czyli j
@Konto usunięte no właśnie z tym mam problem, bo ponoć są tu czasowe ograniczenia. Byłem w banku kolejny raz wygenerować aneks do umowy pożyczki po nadpłacie kredytu (był krótki około tygodniowy odstęp czasowy od poprzedniego aneksu) i nie było możliwości wygenerowania aneksu (system to zablokował). Czekam już 2 tygodnie na wyjaśnienie sprawy i centrala banku nadal nie potrafi udzielić odpowie
Jeszcze dopytam, w jakich odstępach czasu można nadpłacać pożyczkę i sporządzać aneks do umowy pożyczki (zwiększenie liczby rat)? Inaczej ujmując, jaki jest minimalny odstęp czasowy pomiędzy aneksowanymi umowami (nadpłaty) pozwalającymi zmienić parametry pożyczki (liczba rat do spłaty)?