Odpowiedz

Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

Jak w tytule tematu. Nie wiem po co bank wprowadził zakładkę "Powiadomienia", skoro często ta sama informacja od banku jest powielana w zakładce "Wiadomości"? Tylko tracę czas, żeby sprawdzić nową informację od banku w zakładce "Wiadomości", choć wcześniej to samo widnieje w zakładce "Powiadomienia"...

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 1 z 4 (3 960 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

@Kuba założeniem powiadomień jest szybka/ treściwa informacja. W wiadomościach możesz zapoznać się z całą korespondencją w danym temacie, gdy tylko masz chwilę Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 925 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

@DawiSz, to by miało sens, gdyby w powiadomieniu był odnośnik do pełnej wiadomości.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
8
02-08-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 863 wyświetleń)

Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

Zapisałam sugestię w tym temacie.  Zobaczymy, co da się zrobić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 842 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy