Odpowiedz

Kod autoryzacyjny- zagubiona karta sim.

Witam, dawni nie wchodziłam na moje ing, chciałam teraz wejść i okazało się że muszę wpisać kod który został wysłany na numer którego juz dawno nie mam, tak jak i karty sim. Wiem, ze można to załatwić w oddziale ale jestem za granicą. Czy jest jakaś opcja żeby ogarnąć to zdalnie? Bede wdzięczna za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 878 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny- zagubiona karta sim.

@Aleksandra2 W takiej sytuacji możesz zmienić numer przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.

 

Kod wysyłamy na Twój adres korespondencyjny. Jeśli możemy mieć w systemie jakiś nieaktualny, proszę, najpierw zadzwoń pod numer +48 32 357 00 69, by go zaktualizować. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 843 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy