04-06-2021 14:52
05-06-2021 14:56
@Aleksandra2 W takiej sytuacji możesz zmienić numer przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms". Tam będzie opcja zamówienia kodu do zmiany numeru.
Kod wysyłamy na Twój adres korespondencyjny. Jeśli możemy mieć w systemie jakiś nieaktualny, proszę, najpierw zadzwoń pod numer +48 32 357 00 69, by go zaktualizować.
Dzień dobry,
W styczniu zakupiłem usługę w zagranicznej firmie (egzamin online). W niedzielę anulowałem ten zakup zgodnie z polityką dostawcy. Informacja o zwrocie środków odrazu pojawiła się w histor
... 06-02-2023Pozostaje jeszcze kwestia naniesienia zmian w PIT.
Domyślam się, że zmiany w PIT też można zrobić. Jak się ich dokonuje w ING Księgowość?
06-02-2023
Krótko dziś tj. 06.02.2023 mijają 3 miesiące od założenia OKO Bonus czy bank zamierza czekać do 23:59 aby dopisać odsetki czy też jest konkretna godzina takich operacji ?
06-02-2023