@jakdys3651 Proszę, zastosuj się do rady, którą widzisz w trakcie logowania i skontaktuj się z bankiem Nasza infolinia jest ogólnodostępna i czynna całodobowo pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tam Twój dostęp. Przykro mi, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić poprzez forum Społeczność
@Currahee Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia jak wygląda Twoje zajęcie w naszym systemie. Bez tego, nie będziemy w stanie udzielić Ci dokładnej informacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku
@Arni Dziękuję za szczegółowy opis sprawy. Chociaż bardzo byśmy chcieli pomóc tutaj, to niestety przez forum więcej nie wymyślimy. Musimy sprawdzić w systemie z czego wynikają te błędy. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści na czacie są dostępni od poniedziałku do soboty.
@vicky220 21 dni liczymy od złożenia kompletu dokumentów. Czy analityk nie prosił o dostarczenie dodatkowych dokumentów w trakcie procesowania wniosku? Tutaj nie sprawdzimy szczegółów związanych z Twoją sprawą, ponieważ nie mamy dostępu do danych w systemie. Proponuję w tej sprawie kontakt ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.
@aaaanzej Nie ma takiej możliwości Informacje o rachunku wspólnoty są objęte tajemnica bankową, która obejmuje wszystkich jej członków. Poszczególni członkowie wspólnoty nie mogą uzyskiwać informacji objętych wspomnianą tajemnicą w zakresie np. wpłat dokonywanych przez innych członków Wspólnoty.
W zakresie kwoty zgromadzonych środków na rachunku, wydatków- członek organizacji może zwrócić się z
Re: Zapomniałam hasło do konta, a nie mam już tego numeru, zgubiony
@KaRuuus22 Czy na pewno mówimy o koncie w ING Banku Śląskim? Pytam, ponieważ piszesz, że wróciłaś z Holandii i nie zamknęłaś konta.
Jeśli chodzi o nas, to możesz zmienić numer telefonu w naszej dowolnej placówce. Dzięki temu nadasz później nowe hasło. Numer możesz zmienić także, jeśli zamówisz Jednorazowy Kod Aktywacyjny, który wysyłamy pocztą na Twój adres korespondencyjny (możesz zmienić a
@KK1986 Z tego co napisałaś, wynika że zawiesiłeś ratę kapitałowo-odsetkowa więc okres karencji się już zakończył. W związku z tym, zakładka rezygnacja z okresu karencji nie będzie aktywna. Jeśli spłaciłaś ostatnią ratę odsetkową, proszę – zadzwoń do nas (32) 357 00 57. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00.
@Patryk1231 Wielkie dzięki za wybranie naszej oferty Bardzo proszę, spróbuj odinstalować naszą aplikację i pobrać ją ponownie. To często pomaga w takiej sytuacji. Proponuje także, abyś spróbował zrobić zdjęcie na tle białego tła- może na szafce (o ile masz je w tym kolorze) lub kartki z bloku/ zeszytu. Dodam również, że identyfikacja tożsamości będzie niemożliwa, jeśli Twój dokument jest nieważny
@Marith Pełnomocnika do konta możesz dodać zarówno przez internet i w oddziale. Abyś jednak mógł to zrobić za pomocą Mojego ING, ta druga osoba musiałby być naszym/ą klientem/ką. W Twojej sytuacji macie dwa rozwiązania:
- oboje odwiedzicie naszą placówkę i od razu przypiszemy pełnomocnika do Twojego konta,
- tamta osoba sama do nas podejdzie i np. otworzy bankowość internetową (nie musi zakładać
@Remcio14 Ogólnie tak, uda Ci się aktywować ją również w Holandii. Tylko może Ci się to nie udać w pierwszym urządzeniu, do którego podejdziesz. W takiej sytuacji nie warto próbować drugi, czy trzeci raz przy tym samym bankomacie, tylko lepiej będzie, jeśli podejdziesz do kolejnego. Gdy już zadziała w jednym urządzeniu, będzie działa wszędzie (oczywiście wszędzie, gdzie honoruje się Visę).
@MisiaPL Rozumiem, że po złożeniu wniosku otrzymałaś od razu decyzję pozytywną? Nie pojawił się komunikat o jego przekazaniu do analityków? W tym drugim przypadku decyzja kredytowa będzie do dwóch dni roboczych.
Jeśli jednak decyzja była pozytywna, a Ty wciąż nie masz pieniędzy na koncie, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Sprawdzi
@bozzy1987 Przy ekokredycie sprawdzamy roczne zapotrzebowanie na energię użytkową do ogrzewania i wentylacji. Wskaźnik EUco+w dla domu energooszczędnego musi wynosić nie więcej niż 40 Kwh/(m2rok). Z przesłanego skanu nie wynika czy energia użytkowa jest tylko na ogrzewanie i wentylacje czy uwzględnia również ciepła wodę. Najlepiej skonsultować dokumenty projekty ze specjalista u którego będzie skł
@Dariusz2 Przez forum społeczność możemy jedynie wysłać prośbę o przyśpieszenie reklamacji. Nie mamy tutaj wglądu do jej statusu. Na nie każde zgłoszenie możemy odpowiedzieć od razu, mimo że bardzo byśmy chcieli. Różne sprawy różnią od siebie okolicznościami, które za każdym razem musimy dokładnie zweryfikować. Możesz sprawdzić status swojej reklamacji, gdy skontaktujesz się bezpośrednio z infolin...
@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista przyjmie z Tobą taki wniosek. Mam nadzieję, że tym razem system wygeneruje odpowiednią ofertę
Re: Śmierć współposiadacza konta komfort, co dalej?
@ArturekF W przypadku śmierci współposiadacza/ współposiadaczki konta pieniądze zostają na rachunku do dyspozycji drugiej osoby, która jest jego właścicielem. Niemniej, prosimy o zgłoszenie nam jej śmierci w dowolnej placówce banku. Będziemy potrzebowali akt śmierci klientki. Konto przekształcimy w konto osobiste, którego zostaniesz jedynym właścicielem.
@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji sprawa wyjaśni się znacznie szybciej.
@Ringram Przykro mi, że przydarzyła Ci się taka sytuacja. Proszę, podaj nam numer reklamacji, którą złożyłaś na infolinii (znajdziesz go w wiadomości w Moim ING; wystarczy, że klikniesz ikonę "ludzika" w prawym górnym rogu, tam będzie zakładka "Wiadomości"). Wspomniałaś, że wpłatomat "wciągnął" ponad 10 tyś zł. Czy wpłaciłaś całą tę kwotę za jednym razem? Prosimy, aby do naszych urządzeń wpłacać m
@Sin Nie ma takiej możliwości Każdy z klientów/ użytkowników konta musi mieć podany swój numer telefonu. Nie możemy połączyć jednego numeru z dwoma użytkownikami.
@przemkoo Proszę, doprecyzuj, czy mówisz o spłacie w kwocie 1/6 przyznanego limitu, której wymagamy raz w miesiącu na Twoje konto, czy o całkowitej spłacie limitu?
@max Wobec tego, co nam opisałaś, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Nasi technicy przyjrzą się działaniu Twojej aplikacji. Przez forum Społeczność nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić
@Mar567 Wszystkie zmiany dotyczące kredytowanej i będącej zabezpieczeniem dla kredytu nieruchomości wymagają indywidualnej decyzji. W tej sprawie zapraszam Cię do naszego oddziału. Zmiana będzie wymagała złożenia wniosku o aneks, do umowy kredytu hipotecznego