O DawidSz

DawidSz
46 Polubień
99 Rozwiązań
225 Postów
Re: blokada gotówki na koncie

@g_gosia93 Standardowo bankomaty lub terminale płatnicze rozliczają nałożone blokady w momencie płatności. Blokada zmienia się w transakcję zatwierdzoną. W niektórych przypadkach, blokada jest zwalniana, a zaksięgowana płatność widnieje jako osoba pozycja w historii konta. 

 

Aby Cię jednak uspokoić- jeśli tylko wypłacać 200 zł, a ostatecznie tyle właśnie pieniędzy zeszło z Twojego konta, to wsz

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zaplanowane wydatki/płatności

@DonMatheo Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Nie zmienialiśmy tej funkcji, więc obawiam się, że może to być jakiś błąd, który tam postaramy się naprawić. 

1
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: kredyt hipoteczny a współwłaściciel

@hakunamatata oczywiście, możesz wpisać dodatkową osobę do księgi wieczystej. Nie jest to dla nas żadną przeszkodą. Dalej będziesz jedynym kredytobiorcą Emotikon: Szczęśliwy 

4
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Operat szacunkowy

@Uyctcyvg wiemy, że czas oczekiwania na decyzję jest dłuższy niż zazwyczaj. Staramy się wszystkie wnioski rozpatrywać najszybciej jak to tylko możliwe. Prosimy o wyrozumiałość. Niestety nie jesteśmy w stanie podać Ci dokładnych terminów. Aktualnie czas na wydanie decyzji wstępnej może wynosić OKOŁO 40 dni roboczych, od momentu złożenia kompletu dokumentów. Ten termin może się jednak zmieniać.

2
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: ubezpieczenie na życie

@Sygit Jest dokładnie tak, jak pisze @czarna666 Potwierdzamy Emotikon: Szczęśliwy 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@zaksiu1985 Sprawdzałeś ostatnio może wiadomości? Otrzymałeś już jakąś? 

2
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kredyt konsolidacyjny

@Rico87 Dzięki za zainteresowanie ofertą. Niestety nie, pożyczkę możemy udzielić na taki okres- przez jaki masz ważną umowę z pracodawcą. 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Limit odnawialny - problem techniczny

@shelby2703 Do wszystkich zgłoszeń podchodzimy z wymagającym tego zaangażowaniem. Niemniej, nie każda usterka/ awaria jest taka sama. W zależności od jej złożoności, czas naszej pracy nad takim zgłoszeniem może się różnić. Czasami zajmuje to chwilę, czasami kilka dni. Nie jesteśmy w stanie usunąć każdego kłopotu w dwa dni, chociaż bardzo byśmy chcieli. Reklamację możesz złożyć lub sprawdzić status

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: ING nie odpowiada na reklamację, mimo minięcia 30 dni terminu, co dalej?

Numer reklamacji możesz sprawdzić w potwierdzeniu jej przyjęcia. Zakładka Wiadomości w Moim ING. Proszę, sprawdź, czy masz tam tego typu informację. 

3
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zdjęcia do rozliczenia 1 transzy

@Kpisarek Nie musisz wysyłać nam zdjęć każdego pomieszczenia. Wystarczy kilka zdjęć, które zobrazują wykonane prace. pamiętaj, żeby zdjęcia były w takich formatach jak doc, docx, pdf, png, jpg, gif, tif, tiff, jpeg.

Potrzebujemy czasu, żeby sprawdzić dokument. Dostaniesz wiadomość SMS z informacją, czy dokumenty zostały zaakceptowane albo czy coś wymaga uzupełnienia.

1
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Co wpływa na obniżanie się kwoty wolnej od zajęcia?

@AgnieszkaK-Z Zdecydowanie kwota wolna nie powinna obniżać się dwa razy- najpierw przy okazji, gdy otrzymujesz przelew na swoje konto i potem, gdy z nich korzystasz. Ponieważ w takim wypadku te same pieniądze dwa razy wpływałyby na saldo tej kwoty, którą możesz wykorzystać. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Wszystko sprawdzimy i jeśli

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 3

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Restrukturyzacja

@asia25_04 Bardzo proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 88. Sprawdzimy, czy nie jest to przypadkiem jakiś błąd.

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: U2F

@gentooo Analizujemy taką możliwość i z pewnością damy Wam znać, gdy już będzie ona dostępna. Na tę chwilę jednak nie znamy jeszcze terminu Emotikon: Smutny

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zamknięcie konta przez bank

@ZanS Przykro nam, że rezygnujesz z konta u nas, niemniej rozumiem, że nie jest Ci już potrzebne. Możesz je zamknąć na parę sposobów. 

 

- jeśli wciąż możesz się logować do Mojego ING, to wystarczy, że wybierzesz; Moje finanse> tu swoje konto> Zamknij konto. Działa dla rachunków osobistych i oszczędnościowych w złotówkach. Konto walutowe zamkniesz tylko w oddziale. 

 

- Możesz również odwiedzi

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Podłączanie dokumentów

@Kiniak321 Ok. 2-3 dni roboczych Emotikon: Szczęśliwy 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: kredyt hipoteczny, budowa domu, rozliczenie transz

@elena1 Do rozliczenia budowy potrzebujemy dokumenty z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego i zdjęcia wykonanych prac zgodnie z kosztorysem.
Jeżeli dokonane zmiany nie będą miały wpływu na odbiór budynku i koszty poniesione na wykonanie poszczególnych prac. Dodatkowo będą się pokrywać z kosztorysem, to nie ma konieczności składania dodatkowych oświadczeń.

 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: decyzja ostateczna

@Judka Raport z Bik pobieramy na etapie analizy finansowej wniosku. Jeżeli do swojego wniosku dostałaś już wstępną pozytywną  analizę, to tak pobraliśmy już raport z BIK.
Wstępna analiza nie jest decyzją kredytową. Decyzja ta może różnić się od naszej wstępnej
analizy w wyniku:
• oceny kredytowanej nieruchomości oraz proponowanego zabezpieczenia,
• zmiana sposobu liczenia zdolności kredytowej,
• o

...
2
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Ubezpieczenie domu do kredytu hipotecznego

@PikMik Jasne, jest taka możliwość. Możesz skorzystać z dowolnego towarzystwa ubezpieczeniowego z listy KNF Emotikon: Szczęśliwy
Wystarczy, że potwierdzenie opłaconej składki oraz cesję prześlesz nam w swojej bankowości. Taką możliwość znajdziesz w szczegółach swojego kredytu hipotecznego.

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nadpłata kredytu, a odsetki..

@ryba5374 Kredyt hipoteczny możesz nadpłacić w dowolnej chwili trwania umowy. Jeśli skorzystasz z tej opcji, zmniejszy się miesięczna rata. Odsetki naliczamy od kwoty kapitału jaki pozostaje do spłaty, dlatego powinny być niższe. Trudno odnieść mi się do tego, co napisałaś, ponieważ nie mam dostępu do danych w systemie. Proszę, żebyś w tej sprawie skontaktowała się z naszą infolinią pod numerem 32

...
0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@Romuel Czy mogę Cię prosić o odpowiedzi na pozostałe dwa pytania, które zadała IlonaU?

1
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Prowizja

@Djoko Zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji są spowodowane sytuacją rynkową. W ostatnim czasie wzrosły ceny towarów i usług, co wpłynęło na koszty prowadzenia działalności w związku z tym zwiększyliśmy niektóre opłaty lub pojawiły się takie- jak ta od gier hazardowych. 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Pożyczka w Holandii przez internet

@michalg3 Tak jak wspominamy powyżej- jesteśmy ING Bankiem Śląskim. Niestety, nie wiem dlaczego nie otrzymałeś mejla potwierdzającego Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z ING NL Emotikon: Szczęśliwy

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Lista rzeczoznawców

@cieale3843 Nie mamy takiej listy. Jednak każdy rzeczoznawca, który ma ważne uprawnienia, może wykonać taką wycenę. Warto, żeby zrobił to zgodnie z wytycznymi, które znajdziecie na naszej stronie internetowej.
Wycenę możesz zlecić także nam Emotikon: Szczęśliwy

 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Re: Jak cofnąć przelew na telefon blik

@FrutasxD Przelewy BLIK są wysyłany od razu do odbiorcy- nie można ich cofnąć. Możesz np. zadzwonić/ napisać do odbiorcy, żeby te pieniądze odesłał. Inna opcja to złożenie reklamacji na naszym czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. 

0
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎26-11-2018 10:03
Data ostatnich odwiedzin ‎08-09-2021 10:51
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 225
Łączna liczba otrzymanych Lajków 46
Posty, które lubię