O DawidSz

40 Polubień
88 Rozwiązań
194 Postów
Re: Re.: decyzja ostateczna

@wnioskujący Zdajemy sobie sprawę, ile czasu, energii i stresu kosztuje zakup mieszkania oraz załatwianie formalności związanych z kredytem. Niestety, jednak- tak jak wspomniała wyżej Marta- poprzez forum nie mamy wglądu do wniosków- nie jesteśmy w stanie sprawdzić jego statusu oraz znaleźć przyczyny, przez którą wniosek jest rozpatrywany dłużej niż to zakładaliśmy. Zależy nam, byście otrzymywali

...
0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Oczekiwanie na decyzję wstępną kredytu hipotecznego

@Piotrek2 Przykro mi, że poczułeś się przez źle potraktowany. Szanujemy wszystkich naszych klientów. Natomiast zgodnie z listą dokumentów do kredytu na nabycie nieruchomości od dewelopera w budowie wymagamy umowy deweloperskiej z kontem powierniczym i złącznikami oraz prospektem informacyjnym. Zamiast podpisanego już dokumentu, może być to tzw. draft umowy deweloperskiej. Czyli przygotowana już um

...
1
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Kod autoryzacyjny- zagubiona karta sim.

@Aleksandra2 W takiej sytuacji możesz zmienić numer przez zamówienie jednorazowego kodu aktywacyjnego. Wysyłamy go na Twój adres korespondencyjny. Przesyłkę zamówisz tutaj https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy Wystarczy, że wybierzesz opcję "nadaj nowe hasło", a w ostatnim kroku, gdy system poprosi o kod sms, klikniesz "Nie dostałam sms". Tam będzie opcja zamówienia

...
0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdeznie SMS za mały przelew

@Copson Nie ma minimalnej kwoty, dla której przychodzi potwierdzenie kodem sms. Może się tak zdarzyć- jak w Twoim przypadku- że system poprosi o podanie kodu nawet przy niskim przelewie. Tak działa nasz algorytm bezpieczeństwa.

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Makler

@loscik82 @GRUBY3000 Po weekendowych pracach serwisowych wciąż zmagamy się z pewnymi utrudnieniami, które występują po zalogowaniu do Maklera przez naszą aplikację mobilną. Mamy jednak informacje, że te kłopoty nie występują po zalogowaniu przez naszą stronę internetową- np. za pomocą komputera. 

Wykres znajduje się w zakładce "Portfel".

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

@mojaopinia2016 Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Przyjrzymy się, czy faktycznie te skany do nas dotarły. Pomożemy również, jeśli nie dotarły. Poprzez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu Emotikon: Smutny

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Brak znaków specjalnych

@kazim74 Jeśli chodzi o myślniki, to wciąż można dodawać je w szczegółach zapisanych odbiorców. Być może w przypadku, który opisujesz był to znak podobny do myślnika lub w aplikacji/ bankowości pojawił się błąd. W takiej sytuacji zachęcamy do wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki internetowej. Dodatkowo pracujemy już nad wdrożeniem trzech dodatkowych znaków- "@" "_" "%"

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Oferta/treści od banku

@Kuba Faktycznie, jest to kwestia do dopracowania. Przepraszamy, że zabieramy Twój czas na odczytywanie takich powiadomień. Przesłałem te informacje do zespołu zajmującego się rozwojem aplikacji. 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienia i wiadomości - dublowanie treści

@Kuba założeniem powiadomień jest szybka/ treściwa informacja. W wiadomościach możesz zapoznać się z całą korespondencją w danym temacie, gdy tylko masz chwilę Emotikon: Szczęśliwy

2
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Chorwacja wypłata z bankomatów - karta ING

@MichalR Jeśli chodzi o prowizję po naszej stronie, to akurat jest ona stała; 3% od kwoty wypłaty. Możesz jej uniknąć, jeśli aktywujesz Pakiet wypłaty gotówki. Co do prowizji samych operatorów tych urządzeń tam- to niestety, nie wiemy. Być może ktoś z użytkowników był niedawno i podzieli się wiedzą Emotikon: Szczęśliwy

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Niedostępność czatu w innej strefie czasowej

@Tiburon Proszę, ustaw na swoim urządzeniu- w jego ustawieniach- domyślną strefę czasową. Tak, by ono samo mogło ją zweryfikować. Jeśli masz ją ustawioną "ręcznie", to faktycznie mogą pojawić się kłopoty. Poza czatem, możesz również porozmawiać z nami telefonicznie- pod numerem +48 32 357 00 69. 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Transakcja kartą FACEBK fbmeads IE

@Mateusz26 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Transakcje kartą w odróżnieniu od przelewów bankowych nie są w pełni autoryzowane przez bank, a przez organizację płatniczą. Te oferują zabezpieczenie w postaci 3D Secure, niestety jednak to od odbiorcy transakcji zależy, czy wymaga takiej autoryzacji. Jeśli już zgłosiłeś sprawę, proszę, pozwól nam działać. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy

...
0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny i ubezpieczenie na życie - brak możliwości ubezpieczenia !!!

@skalarx to jakie są możliwości zależy od rodzaju umowy ubezpieczenia. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Kontakt jest możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął gotówkę

@JE Jeśli tylko zgłosiłaś nam już odwołanie od reklamacji, to oczywiście przeanalizujemy Twoje zgłoszenie. Również mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie. Z odpowiedzią zgłosimy się do Ciebie w Moim ING. 

1
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Nadpłata karty kredytowej

@bartek88h Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii pod numerem 32 357 00 69. Tam będziemy mogli przyjąć od Ciebie dyspozycję przeksięgowania tych pieniędzy na Twoje konto Emotikon: Szczęśliwy Dzięki temu otrzymasz swoją nadwyżkę z powrotem, a karta zostanie już ostatecznie zamknięta Emotikon: Szczęśliwy

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana pracy po podpisaniu umowy o kredyt

@leos Decyzję o przyznaniu kredytu podejmujemy na podstawie informacji zawartych we wniosku. Jeśli po otrzymaniu decyzji kredytowej zmieniasz pracę, nie musisz nas o tym informować.
 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Komornik, świadczenia socjalne, wypłata

@lilia Zasiłki socjalne w tym właśnie wspomniane 500+ nie podlega zajęciu komorniczemu. Te wpływy nie obniżają Twojej kwoty wolnej od zajęć. Jeśli chodzi o wpływy z innych źródeł- wynagrodzenie, przelewy od innych osób, to one już temu zajęciu podlegają. Jest tak, jak to opisałaś- ta kwota wynosi 2100 zł miesięcznie. Wpływy powyżej tej kwoty muszą zostać przekazane na poczet zajęcia egzekucyjnego

...
0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problemy niezawodnego banku

Niestety, w związku z awarią dostęp do części z naszych usług jest niemożliwy. Pracujemy pilnie nad usunięciem jej przyczyny. Na ten moment możecie logować się do uproszczonej wersji Mojego ING, gdzie sprawdzicie stan konta lub zlecicie przelew. 

 

Występowały również kłopoty z naszą infolinią, niemniej już jesteśmy tam dla Was dostępni. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia. 

2
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

@micsaj1765 Analizujemy możliwość wprowadzenia naszej aplikacji do sklepu AppGallery, jednak na tę chwilę jest ona dostępna wyłącznie w Sklepie Play/ Appstore. Twoją sugestię przekazałem do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami. Na najnowszych telefonach firmy Huawei wciąż możesz korzystać z Mojego ING za pomocą przeglądarki internetowej. 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Konto osobiste/oszczędnościowe dla dziecka pow. 1 roku

@Tonik W przypadku konta oszczędnościowego dla dzieci nie można zlecać z niego przelewów. Konto służy do odkładania na nim pieniędzy dla pociechy. Oczywiście są możliwe wypłaty- w oddziale banku. Ich maksymalną miesięczną wysokość określa kwota wolnego zarządu- 5 410,45 zł. 

 

Jeśli szukasz konta dla siebie, to tak- możesz założyć drugie konto oszczędnościowe. Możesz prowadzić maksymalnie dwa ko

...
2
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Logowanie

@dunhill Informacje dotyczące stosowania tych zabezpieczeń znajdują się w Regulaminie świadczenia usług Systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego S.A. Pozostałe informacje pozostają naszymi wewnętrznymi regulacjami. O zmianach w tym regulaminie klienci są informowani z wymaganym prawem wyprzedzeniem.

 

1
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Czas uzyskania decyzji wstępnej

@Szczepan W sprawie wniosku skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. 

 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Płatność NFC, brak ekranu i dźwięku potwierdzającego płatność

@fornalf1 Jeśli mamy zgłoszone Twoją reklamację z pewnością na nią odpowiemy, gdy tylko ustalimy, jak możemy pomóc. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości. 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kompetencje pośrednika kredytowego

@Antiba89 Zapewniam, że robimy wszystko, żeby decyzję podjąć jak najszybciej. Niestety nie mamy innej procedury - dziękujemy za sugestię.
 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Re: Powołanie Mianowanie w spółce jako dochód do kredytu hipotecznego

@krzysztofk358 Cieszę się, że nasza oferta Cię zainteresowała, ale niestety nie akceptujemy dochodu, o którym piszesz. Jeśli masz dodatkowo zatrudnienie na przykład w oparciu o umowę o pracę lub prowadzisz działalność gospodarczą, będziesz mógł zawnioskować na tej podstawie. 
 

0
DawidSz
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎26-11-2018 10:03
Data ostatnich odwiedzin ‎11-06-2021 17:35
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 194
Łączna liczba otrzymanych Lajków 39
Posty, które lubię