16-07-2021 17:57
Od bardzo długiego już czasu nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej, ponieważ ostatecznie wyskakuje komunikat "nie udało się pobrać danych". Próbowałam już z czyszczeniem pamięci podręcznej i resetowaniem telefonu, lecz nic to nie daje.
17-07-2021 18:07
@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, co trzeba zrobić i jak możemy pomóc.
... 14-11-2025
@viggen:
@maszaikasza:Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękie
Dzień dobry, też się naciąłem na tę super promocję. Pytania do osób którym się udało odzyskac pieniądze.
Do sądu składa się podanie i czeka na wyrok czy to się wiążę z rozprawą w sądzie na kórej się s
... 14-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |