16-07-2021 17:57
Od bardzo długiego już czasu nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej, ponieważ ostatecznie wyskakuje komunikat "nie udało się pobrać danych". Próbowałam już z czyszczeniem pamięci podręcznej i resetowaniem telefonu, lecz nic to nie daje.
17-07-2021 18:07
@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, co trzeba zrobić i jak możemy pomóc.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024