Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

Od bardzo długiego już czasu nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej, ponieważ ostatecznie wyskakuje komunikat "nie udało się pobrać danych". Próbowałam już z czyszczeniem pamięci podręcznej i resetowaniem telefonu, lecz nic to nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
viviancia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (38 597 wyświetleń)

Re: Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, co trzeba zrobić i jak możemy pomóc. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (38 565 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy