Odpowiedz
Witam podczas składania wniosku kredytowego w aplikacji wpisałem 1000 a następnie w "ofertach dla mnie" widniała kwota 59tys kredyt a ja na początku wpisałem właśnie 1000 i moje pytanie skąd ta kwota końcowa dodam że moje zobowiązania to tylko tysiąc złotych zaciągnięty kredyt wcześniej i nie wiem skąd później wzięła się kwota 59tys
Odpowiedz
0 Lajków
Marlinmm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 345 wyświetleń)

Re: Kredyt

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 304 wyświetleń)

Re.: Kredyt

udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 832 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Udało się rozwiązać problem?

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 831 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt

@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 768 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy