19-03-2021 19:50
20-03-2021 20:07
Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
29-07-2021 16:36
udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...
29-07-2021 16:39
Udało się rozwiązać problem?
30-07-2021 16:44
@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.
Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Cześć,
Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat
... 10-05-2024