Odpowiedz
Witam podczas składania wniosku kredytowego w aplikacji wpisałem 1000 a następnie w "ofertach dla mnie" widniała kwota 59tys kredyt a ja na początku wpisałem właśnie 1000 i moje pytanie skąd ta kwota końcowa dodam że moje zobowiązania to tylko tysiąc złotych zaciągnięty kredyt wcześniej i nie wiem skąd później wzięła się kwota 59tys
Odpowiedz
0 Lajków
Marlinmm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2021
Wiadomość 1 z 5 (3 243 wyświetleń)

Re: Kredyt

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (3 202 wyświetleń)

Re.: Kredyt

udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (2 730 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Udało się rozwiązać problem?

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 4 z 5 (2 729 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt

@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (2 666 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy