Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

Od bardzo długiego już czasu nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej, ponieważ ostatecznie wyskakuje komunikat "nie udało się pobrać danych". Próbowałam już z czyszczeniem pamięci podręcznej i resetowaniem telefonu, lecz nic to nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
viviancia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (230 wyświetleń)

Re: Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, co trzeba zrobić i jak możemy pomóc. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
221
45
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (198 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Mój doradca powiedział, że na decyzję wstępną czeka się ok 40 dni. A po decyzji wstepnej badana jest dana nieruchomości i czesto potrzebna jest umowa u notariusza (deweloperska albo Przedwstepna jesli

...

04-08-2021
Re.: 40 dni na decyzję wstępną

Ktoś wczesniej pisał, że sprawdzenie w BIK jest tego samego dnia co wydanie decyzji wstępnej -raptem odstep kilku godzin. Czy rozumiem poTwoim wpisie, że jednak to nie reguła u wszystkich ;/

04-08-2021
Re: Dodatkowe dokumenty

Emilson przez Społeczność ING trudno jest nam odnieść się do tej sytuacji. Jeżeli wniosek składałeś przez pośrednika, poproś go o wyjaśnienie statusu. Jeżeli wnioskowałeś w naszym oddziale lub na info

...

04-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy