Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

Od bardzo długiego już czasu nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej, ponieważ ostatecznie wyskakuje komunikat "nie udało się pobrać danych". Próbowałam już z czyszczeniem pamięci podręcznej i resetowaniem telefonu, lecz nic to nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
viviancia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (14 719 wyświetleń)

Re: Komunikat "nie udało się pobrać danych" przy logowaniu do aplikacji

@viviancia Spróbuj, proszę zalogować się do Mojego ING przez naszą stronę internetową- loginem i hasłem. Jeśli Ci się to uda, wtedy przeinstaluj aplikację. Jeśli na ing.pl też pojawią się kłopoty- spróbuj z opcją "Problemy z logowaniem" i "Odblokuj dostęp online". Gdy wtedy Moje ING zadziała- znów- spróbuj reinstalacji aplikacji. Jeśli jednak nic nie pomoże, wtedy proszę, zadzwoń do nas numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, co trzeba zrobić i jak możemy pomóc. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (14 687 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dołączenie do kredytu

Kupiliśmy z partnerem mieszkanie za trochę ponad 500 tys od dewelopera, na którego zakup partner wziął kredyt hipoteczny (ok 30% wartości), nie przystąpiliśmy do kredytu razem ponieważ czekałam na now...

06-06-2023
Re: Aplikacja w app gallery

Obecnie nie planujemy udostepnienia naszej aplikacji w AppGallery. Niemniej jednak zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniego działu. 

05-06-2023
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Również składałem reklamację, rozpatrzono ją pozytywnie z informacją o potrzebie aktualizacji systemu informatycznego (to było końcem lutego).  Na ten moment nic się nie zmieniło, nadal widnieje stara

...

05-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy