Odpowiedz
Witam podczas składania wniosku kredytowego w aplikacji wpisałem 1000 a następnie w "ofertach dla mnie" widniała kwota 59tys kredyt a ja na początku wpisałem właśnie 1000 i moje pytanie skąd ta kwota końcowa dodam że moje zobowiązania to tylko tysiąc złotych zaciągnięty kredyt wcześniej i nie wiem skąd później wzięła się kwota 59tys
Odpowiedz
0 Lajków
Marlinmm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2021
Wiadomość 1 z 5 (2 742 wyświetleń)

Re: Kredyt

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (2 701 wyświetleń)

Re.: Kredyt

udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (2 229 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Udało się rozwiązać problem?

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 4 z 5 (2 228 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt

@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (2 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy