19-03-2021 19:50
20-03-2021 20:07
Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
29-07-2021 16:36
udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...
29-07-2021 16:39
Udało się rozwiązać problem?
30-07-2021 16:44
@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024