Odpowiedz
Witam podczas składania wniosku kredytowego w aplikacji wpisałem 1000 a następnie w "ofertach dla mnie" widniała kwota 59tys kredyt a ja na początku wpisałem właśnie 1000 i moje pytanie skąd ta kwota końcowa dodam że moje zobowiązania to tylko tysiąc złotych zaciągnięty kredyt wcześniej i nie wiem skąd później wzięła się kwota 59tys
Odpowiedz
0 Lajków
Marlinmm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 348 wyświetleń)

Re: Kredyt

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany ofertą naszego kredytu. W bankowości elektronicznej naszych klientów pojawiają się tak zwane oferty na Klik. Są to oferty przygotowane dla naszych klientów, które są nieedytowalne. Chcemy sprawdzić dla Ciebie tę sytuację. Napisz proszę do nas po zalogowaniu się do Moje ING, wybierając opcję Czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 307 wyświetleń)

Re.: Kredyt

udało się rozwiązać problem, mam dokładnie taką samą sytuację...

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 835 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Udało się rozwiązać problem?

Odpowiedz
0 Lajków
strzelcp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
29-07-2021
Wiadomość 4 z 5 (3 834 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt

@strzelcp Jeżeli w Moim ING prezentuje Ci się oferta na kwotę wyższą niż wnioskowana to proszę, skontaktuj się z naszym specjalistą przez telefon: +48 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy